پس از انتشار عکس با حیوانات و ناخن پای خانم بازیگر؛ حالا نوبت به ابراز عقاید نژاد پرستانه رسید!

مجله فرهنگی هفت راه – گروه فضای مجازی: هرچه از عمر حضور کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی نوظهور مانند اینستاگرام می‌گذرد، حضور اهالی به اصطلاح روشنفکر هنر، فرهنگ و رسانه ایرانی هم پر رنگ‌تر شده و تعداد دنبال کنندگان افراد مشهوری که با امکانات و سرمایه‌های همه مردم به اینجایگاه رسیده‌اند هم رو به افزایش است.

فضای تعاملی که بین چهره‌ها و مردم در فضایی آزادانه و بدون نظارت به وجود آمده، باعث انتقال سبک تفکر و زندگی این افراد در قالب عکس‌های منتشر شده از زوایای پنهان زندگی شخصیشان صورت می‌گیرد.

نمونه‌هایی از این عکس‌های جنجالی که نشان دهنده نوع خاصی از تفکر و زندگی رایج بین هنرمندان به اصطلاح روشنفکر این مرز و بوم می‌باشد را مشاهده می‌فرمایید:

در همین راستا و همزمان با جریانات اخیر کوبانی، یکی از بازیگران مجموعه های طنز مهران مدیری اقدام به اظهارات نژاد پرستانه و سوال بر انگیز نموده است. این بازیگر که اصالتا کرمانشاهی است و با بازی در “جنگ77” مهران مدیری پا به تلویزیون گذاشت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعراب را شغال صفت، سوسک و ترسو دانست و اقدام به مقایسه تحقیر آمیز غزه و کوبانی نمود. تا جایی که حتی این اظهارات به مذاق دنبال کنندگان این چهره هم خوش نیامد و منجر به اعتراض آن ها شد.

البته لازم به ذکر است که این رفتار ناشایست قبلا هم در صفحه شخصی آقای بازیگر تکرار شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا