واکنش خلاف شأن یک شاعر به مطلب هفت راه: اگر مایه دارید این را هم منتشر بفرمایید!

مجله فرهنگی هفت راه – گروه فضای مجازی: بازنشر نظرات یک شاعر جوان درباره موسسه شهرستان ادب و انجمن شاعران، موجب واکنش خلاف شأن او شد.

چندی پیش حسین جنتی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، به مقایسه میان موسسه شهرستان ادب و انجمن شاعران دست زد و از حلقه بسته موجود در انجمن شاعران انتقاد کرد. مجله فرهنگی هفت‌راه نیز آن نوشته جنتی را بدون کم و کاست منتشر نمود (اینجا). بازنشر آن مطلب هفت‌راه در سایر رسانه‌ها موجب شد تا این شاعر جوان در مطلبی جداگانه در همان شبکه اجتماعی، واکنشی خلاف شأن یک چهره فرهنگی از خود نشان دهد.

حسین جنتی نوشت:

«مطلبی نوشته بودم چند روز پیش که سر از سایت رجانیوز و روزنامه ی کیهان درآورد! لازم دانستم توضیحی بدهم تا هم آن آدم بیکاری که مطالب فیسبوک مرا روزنامه مال می کند حساب کار را داشته باشد هم شریعتمداری ها و دارودسته شان، القصه! من به انجمن شاعران انتقاد هم داشته باشم که دارم ، هنوز اگر زیر باران مانده باشم تنها سقف امن برایم سقف همانجاست، گرچه ترک برداشته باشد! بعد آقایان بدانند که ساعد باقری اگر یک سگ داشته باشد ، همان سگ شرف دارد به بسیاری! حالا گرچه سگش دل آدم را خون کرده باشد!

لطفا ذوق نکنید! و اگر مایه دارید این مطلب را هم منتشر بفرمایید!»

Untitled

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا