با نظرات سینمایی مشاور فرهنگی رئیس جمهور آشنا شوید/بزرگترین نکته منفی «برف روی کاجها»؛ ترویج موسیقی!/«گشت ارشاد»؛ توهین به قشر بسیجی/«بی‌خود و بی‌جهت»؛ تمسخر قشر دینی

مجله فرهنگی «هفت‌راه»- گروه سینما: حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور، با وجود اینکه سابقه‌ی فعالیت‌های امنیتی را هم در کارنامه‌ی کاری خود دارد، بازهم احتمالا فرهنگی‌ترین عضو دولت یازدهم به حساب می‌اید. او دکترای فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق(ع) و هم‌اکنون عضو هیئت علمی این دانشگاه است.

1403517912

به گزارش «هفت‌راه»، در آستانه‌‌ی برگزاری جشنواره‌ی سی‌وسوم فجر اما قطعا دانستن نظریات سینمایی مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور می‌تواند جالب باشد. حسام‌الدین اشنا پیش از این فیلم‌های جشنواره سی‌ام فجر را بصورت کامل آنالیز کرده است و نظراتش درباره فیلم‌های این جشنواره را در وبلاگ شخصی‌اش منتشر کرده است. نظراتی جالبی که می‌تواند مخاطب را با نظرات سینمایی مهم‌ترین عضو فرهنگی دولت آشنا کند. نظرات فرهنگی دولتی که مدعی بازکردن فضای فعالیت هنری به خصوص در عرصه‌هایی مثل موسیقی است و مشاور فرهنگی رئیس‌جمهورش بزرگترین نکته‌ی منفی فیلمی مثل «برف روی‌ کاج‌ها» را ترویج موسیقی می‌داند.

نظرات حسام‌الدین اشنا را درباره‌ی فیلم‌های جشنواره سی‌ام فجر در جدول زیر بخوانید:

ashena

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. البته این جدول نظرات شخصی ایشون نیست، حاصل پژوهشیه که اون سالها با سرپرستی دکتر آشنا توسط جمعی از دانشجویان بر روی فیلم های جشنواره صورت می گرفت. مسلما دوستان هفت راه متوجه اینکه این جدول خروجی یک پژوهش بوده و نه نظرات دکتر آشنا هستن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا