“پارك ملت” باز هم به تلويزيون مي‌آيد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما که امروز به پشت صحنه سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی رفته بود در جمع خبرنگاران گفت: درباره جدول پخش فیلمهای سینمایی شبکه یک فعلا تصمیم نهایی گرفته نشده اما قرار است بهترین فیلمهای داخلی و خارجی را خریداری و پخش کنیم.

وی با بیان اینکه در ایام فاطمیه برنامه‌ها حال و هوای این مناسبت را خواهد داشت، افزود: برخی مستند‌ها و فیلم‌هایی که برای نوروز آماده کردیم، مضمون مادر و مقام زن دارد. ۶۰- ۷۰ درصد از مراحل خریداری فیلم‌ها نیز انجام شده است. همچنین گویا خرید و رایت «شیار ۱۴۳» درحال انجام است اما اطلاع دقیقی درباره به نتیجه رسیدن آن ندارم.

مدیر شبکه یک درباره تولید برنامه‌ای جدید با اجرای محمدرضا شهیدی‌فرد اعلام کرد؛ او یک طرحی ارائه کرده شبیه برنامه «پارک ملت» که از اوایل سال ۹۴ از شبکه یک سیما، پخش خواهد شد.

محمد احسانی عنوان کرد: قرار است در دوره جدید رسانه ملی، مرکزی زیر مجموعه کاری آقای تختشید شکل گیرد که بصورت تخصصی به بحث فیلمنامه‌ها بپردازد. این امر می‌تواند اتفاق خوبی باشد و سعی شده از افراد متخصص و باسابقه در شوراهای طرح و برنامه شبکه‌های مختلف، استفاده کند که خود من نیز عضو یکی از این جلسات هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا