نقاشی چرچیل زیر چکش حراج

یک نقاشی نادر از وینستون چرچیل با موضوع جنگ جهانی اول زیر چکش حراج می‌رود.

به گزارش اکسپرس، انتظار می رود این نقاشی نادر که با الهام از سربازانی که خانواده‌هایشان را ترک می‌کنند تا به جنگ جهانی اول بروند کشیده شد، بیش از ۲۵۰ هزار دلار به فروش برسد.

چرچیل به همان اندازه در نقاشی ماهر بود که در نویسندگی و نوشته‌های او بیشتر از واژه‌های به کار رفته توسط دیکنز و شکسپیر را دربر می‌گیرد.

نقاشی چرچیل

فروش آثار نقاشی او اکنون بسیار مورد توجه قرار گرفته و این نقاشی که در سال ۱۹۲۷ کشیده شده مربوط به زمانی است که او در دولت محافظه‌کار بالدوین خدمت می‌کرد. این نقاشی با عنوان «سپاه به جبهه می‌رود» با الهام از یک عکس که اف جی مورتیمر ۱۰ سال پیشتر گرفته بود، کشیده شده است.

روی این بوم سربازانی تصویر شده‌اند که در حال خداحافظی در ایستگاه ویکتوریا در لندن هستند. خود چرچیل در سال ۱۹۱۵ در جبهه غربی خدمت کرده بود.

نقاشی چرچیل

اندکی پیش از یک دهه پس از این که او این نقاشی را تمام کرد، جنگ جهانی دوم شروع شد. انتظار می‌رود این اثر چیزی بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار پوند به فروش برسد.

ساتبی اعلام کرد این نقاشی یک قطعه هنری است که توسط وینستون چرچیل خلق شده است.

خود چرچیل این تابلو را به راب باتلر از وزرای دوران جنگ دوم هدیه کرده بود و این نقاشی از آن زمان تاکنون در این خانواده باقی مانده بود.

نقاشی چرچیل

این نقاشی فردا سه‌شنبه در ساتبی لندن زیر چکش حراج می‌رود. تابلوی «گل‌ها در گلدان شیشه‌ای سبز» دیگر نقاشی این سیاستمدار بریتانیایی است که در این حراجی عرضه می‌شود و انتظار می‌ورد چیزی بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار دلار به فروش برسد.

تابلوی «ماهی قرمز در استخر چارتول» از چرچیل سال پیش ۱.۸ میلیون پوند فروخته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا