«امشب» ديگر پخش نمي‌شود/ علي ضياء مغلوب احسان عليخاني شد!

مجله فرهنگي هفت راه – گروه تلويزيون: برنامه علی ضیا به دلیل نداشتن توانایی رقابت با ماه عسل، از کنداکتور رمضان بیرون آمد، مدیر گروه اجتماعی شبکه یک صراحتا عرصه را به علیخانی واگذار کرد.

به گزارش “هفت راه” به نقل از هفت صبح مدیر گروه اجتماعی شبکه یک صراحتا شکست پروژه «امشب» علی ضیا را پذیرفت و اعلام کرد که برای ماه رمضان قرار نیست این شبکه هیچ ویژه برنامه خاصی داشته باشد. این در حالی است که «امشب» قرار بود ویژه برنامه رمضانی شبکه یک باشد. این در حالی است که «امشب» قرار بود ویژه برنامه رمضانی شبکه یک باشد و علت شروع پخش آن از اواسط شعبان این بود که مردم با حال و هوایش اخت شوند تا در رمضان ارتباط بهتری با آن برقرار کنند.

ضعف برنامه از یک طرف و انتقادها نسبت به شباهت فراوان این برنامه به «ماه عسل» احسان علیخانی و الگوبرداری از دکور کنسرت خواننده انگلیسی از طرف دیگر باعث شده تا خود فضل الله شریعت پناهی، مدیر گروه اجتماعی شبکه یک هم تمایلی به ادامه پیدا کردن آن نداشته باشد.

باخت ضیا به علیخانی قبل از دوئل رمضان

این مدیر بعد از دفاع همه جانبه از «امشب»، اصرارش مبنی بر اینکه برنامه شباهتی به ماه عسل ندارد و تغییر عجیب و غریب دکور، خلاصه پذیرفته که این کارها فایده ای ندارد و کلا «امشب» برای ماه رمضان جواب نمی دهد. شریعت پناهی روز گذشته به تسنیم گفته: «شبکه یک به دلیل اینکه برنامه «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی از شبکه سه سیما در این ایام پخش می شود، برنامه ای تدارک ندیده است.» در توضیح این مسئله هم گفته: «هر برنامه ای زیربرنامه «ماه عسل» قرار بگیرد کمتر دیده خواهد شد. امیدوارم که علیخانی امسال بهترین برنامه لحظه افطار را برای تلویزیون فراهم آورده باشد.» این در حالی است که اتفاقا شریعت پناهی می توانست با همراهی ضیا کاری بسیار قابل توجه و حتی بالاتر از «ماه عسل» ارائه کند که برنامه علیخانی را تحت الشعاع قرار دهد. قطعا اگر «امشب» با موضوعی جدید و بکر به میدان می آمد با توجه به اینکه ضیا هم طرفداران خودش را دارد، می توانست رقیب خوبی برای ماه عسل باشد اما با دست گذاشتن روی سوژه تکراری، آن هم بدون کمترین خلاقیتی، عرصه را از همان ابتدا واگذار کرد.

مسئله اینجاست که «امشب» در روزهای عادی سال هم نتوانست غیر از طرفداران همیشگی ضیا، مخاطبان دیگری را جذب کند؛ مخصوصا اینکه ساعت ۲۳ روی آنتن می رفت و همزمان با پخش آن، هیچ برنامه دیگری روی آنتن نبود. با اینحال موج خاصی ایجاد نکرد و آنطور که باید با استقبال روبرو نشد.

گفتني است هفته گذشته با انتشار عکس‌هایی (اینجا) به شباهت عجیب دکور برنامه‌ی «امشب»، برنامه‌ی گفتگومحور جدید شبکه اول سیما با اجرای سید علی ضیا به دکور یکی از کنسرتهای ادل، خواننده انگلیسی اشاره کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا