همکاری مشترک سازمان ارتباطات اسلامی” با بالیوود!

نخستین همکاری مشترک ایران و بالیوود هند با عنوان «سلام بمبئی» در هند کلید خورد.

به گزارش هفت راه به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، فیلم مشترک بین ایران و بالیوود هند در دیدار مهدی زارع بی‌عیب، مسئول خانه فرهنگ ایران در بمبئی با جواد نورزبیگی،‌تهیه کننده مورد بررسی قرار گرفت.

11425196 10155643219455510 1212675013392957129 n

جواد نوروزبیگی طی سخنانی عنوان کرد: اعتقاد داریم که اگر ارتباطات در این کشور به خوبی صورت پذیرد، می‌توانیم نماینده موفقی برای سینمای ایران باشیم. سینمای ایران رشد قابل تحسینی داشته است، تجربه کار با هند برای ما تجربه ارزشمندی است و ساخت این فیلم تجربه موفقی خواهد شد. امید است تا در آینده‌ای نزدیک، شرایطی ایجاد شود تا فیلم‌سازان ایرانی بیشتری در هند حضور یابند.

نوروزبیگی، خاطرنشان کرد: ما آمادگی برگزاری «هفته فیلم ایران» و برنامه افتتاحیه فیلم «سلام بمبئی» و هماهنگی برای حضور افراد هنرمند و شاخص را داریم.

زارع‌بی‌عیب، افزود: در سینمای شرقی هنوز بنیاد جامعه، خانواده است که در بسیاری از کشورهای اروپایی این نکته کم رنگ است چراکه برای کشوری همانند هند، اهمیت زیادی دارد. خانه فرهنگ ایران در بمبئی آمادگی لازم را برای افتتاحیه فیلم «سلام بمبئی» همزمان با «هفته فیلم ایران» را دارد.

براساس این گزارش، فیلم سلام بمبئی داستان عاشقانه‌ای بین یک دختر ثروتمند هندی و یک پسر ایرانی است که دانشجوی پزشکی در هند است. 30 درصد این فیلم به زبان فارسی و 70 درصد آن به زبان انگلیسی خواهد بود، این فیلم دوبله نخواهد شد و سکانس‌هایی که بازیگران به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند زیرنویس فارسی می‌شود.

لوکیشن اصلی این فیلم در شهر بمبئی فیلم‌برداری خواهد شد و تهیه کننده هندی آن شرکت موشن پیکچر، است. در این فیلم به طور کلی دو تا سه بازیگر ایرانی بازی خواهند کرد و از یک سوپر استار معروف بالیوود و 5 بازیگر هندی در فیلم استفاده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا