جدیدترین اخبار از فیلم جدید تارانتینو

روز گذشته کویینتین تارانتینو و تیم بازیگرانش در فیلم «هشت نفرت انگیز» به سن دیگو رفتند تا در پنل فیلمشان شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، کویینتین تارانتینو کارگردان فیلم جدید «هشت نفرت انگیز» که به همراه تیم بازیگرانش برای حضور در پنل فیلمش به سن دیگو آمده بود خبر هایی از فیلم جدیدش با خود داشت. انیو موریکونه موزیسین سرشناس ایتالیایی که سابقه ساخت موسیقی فیلم هایی مثل «سینما پارادیزو» و چند فیلم وسترن اسپاگتی مشهور را در کارنامه کاریش دارد، قرار است موسیقی متن ساخته جدید کیو تی را هم ضبط کند. این دو پیش از این هم در فیلم «جانگوی رها از بند» و «لعنتی های بی آبرو» سابقه همکاری داشتند اما در فیلم های گذشته تارانتینو از آثار آرشیوی موریکونه استفاده کرده بود. در فیلم جدید بالاخره زمان آن رسیده تا این موزیسین افسانه ای سینمای ایتالیا یک موسیقی متن ارجینال برای تارانتینو بسازد.

جالب است بدایند که ٤٠ سال از آخرین باری که انیو موریکونه موسیقی یک فیلم وسترن را ساخته می گذرد و حالا وی با «هشت نفرت انگیز» به این ژانر بازگشته است.

ساخته جدید کارگردان «پالپ فیکشن» و «سگ های انباری» به صورت ٧٠ میلی متری فیلمبرداری شده. این یازدهمین فیلم تاریخ سینما است که با این فرمت ضبط می شود. قرار است در روز کریسمس «هشت نفرت انگیز» به صورت محدود در برخی سینماها با فرمت ٧٠ میلی متری اکران شود. جالب است بدانید که برای فیلمبرداری این اثر از همان لنز هایی استفاده شده که در فیلم «بن هور» استفاده شده بود.

در حاشیه این مراسم از جدیدترین پوستر فیلم «هشت نفرت انگیز» هم رونمایی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا