هنرمندان در ایام سوگواری چه کردند؟/ از نوحه خوانی رضا صادقی تا آشپزی محمد علیزاده+تصاویر

به گزارش هفت راه، رضا صادقی هر سال در ایام محرم به محله کودکی اش در بندرعباس می رود و در هیاتی به نوحه خوانی می پردازد. این خواننده ارزشمند امسال نیز به شهر کودکی هایش رفت و شب های مختلفی از امام حسین (ع) و اهل بیتش خواند. فیلمی که می بینید مربوط به شب هفتم محرم است که در آن رضا صادقی در حال نوحه خوانی است.

محمد علیزاده و پختن غذای نذری


محمد علیزاده عکسی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که در حال پختن برنج نذری است و اشاره کرده مراسم عزاداری ای که در آن حضور دارد در منزل پدری اش برگزار می شود. عکس های دیگری نیز در صفحات اجتماعی از حضور این خواننده برجسته در مراسم عزاداری محرم منتشر شده است.

نقاهت محرمی اکبر عبدی


در عکسی منتشر شده در فضای مجازی اکبر عبدی به همراه امیر جعفری و امیر نوری در یک هیات عزاداری حضور دارند. اکبر عبدی، بازیگر باارزش که به تازگی دوران نقاهت بعد از عمل پیوند کبدش به پایان رسیده، در عکس منتشر شده مشخص است که سلامتی خود را به دست آورده است.

محمد اصفهانی و نوحه خوانی در ایام محرم


محمد اصفهانی که قطعات بسیاری برای امام حسین (ع) و اهل بیتش اجرا کرده محرم هر سال در هیات هایی خاص به نوحه خوانی می پردازد. این خواننده که همیشه اهمیت ویژه ای برای اجرای اینگونه آثار در کارنامه هنری اش قائل است، مثل همیشه در محرم امسال نیز در هیاتی به مداحی پرداخت. اخیرا فیلمی از نوحه خوانی محمد اصفهانی در سال های گذشته نیز منتشر شده که در فضای مجازی با استقبال زیادی روبرو شده است.

یوسف در مازندران


مصطفی زمانی که زاده گیلان و بزرگ شده شهر فریدون کنار مازندران است، محرم امسال به شهر دوران کودکی اش رفت. در عکسی منتشر شده در اینستاگرام مصطفی زمانی در مسجد النبی کوی شکری به همراه نوحه خوان این مسجد، عبدالرضا احمدی باغکی دیده می شود.

دو پژمان در یک هیئت


عکسی از پژمان بازغی به همراه پژمان جمشیدی در اینستاگرام منتشر شده است که مربوط به حضور این دو هنرمند در یک هیات عزاداری است. پژمان بازغی که چند سالی است وارد عرصه بازیگری شده دیگر در اکثر مجامع نیز به همراه هنرمندان حضور پیدا می کند و کمتر پیش می آید که به همراه ورزشکاران دیده بشود.

آرمین زارعی، در مراسم عزاداری


آرمین زارعی معروف به آرمین ۲afm نیز با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش از حضورش در مراسم عزاداری محرم خبر داد. آرمین زارعی از پرکارترین و معروف ترین رپرهای حال حاضر است که در حدودا دو سال گذشته در بسیاری از مجامع رسمی هنری نیز حضور داشته است.

سینه زنی پوریا پورسرخ


پوریا پورسرخ هم از جمله هنرمندانی است که در ایام محرم در هیات های عزاداری حضور پیدا کرد. در عکس های منتشر شده از این بازیگر، در حال سینه زنی در یکی از هیات های تهران دیده می شود.

عمو پورنگ و آشپزی برای هیات


داریوش فرضیایی، هنرمند محبوب و معروف به عمو پورنگ، عکسی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که در آن مشغول آشپزی در یکی از هیات های تهران است.

محسن افشانی در کنار سید احمد خمینی


محسن افشانی، بازیگر و کارکردان، عکسی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که در یکی از هیات های عزاداری تهران، کنار سید احمد خمینی، نتیجه امام راحل نشسته است.

منبع: جام جم آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا