رضا صادقی با «یعنی درد» همه را غافلگیر می‌‌کند!

به گزارش هفت راه، خواننده آلبوم «فقط گوش کن» به زودی آلبوم جدید خود را روانه بازارموسیقی کشور می‌کند.

رضا صادقی از انتشار آلبوم جدید خود خبر داد و اعلام کرد که در آلبوم جدیدش، قرار است سراغ فضاهای اجتماعی برود و این بار تصویری جدید از رضا صادقی را شاهد خواهیم بود.

رضا صادقی درباره آلبوم جدیدش که «یعنی درد» نام دارد در گفتگو با سایت «موسیقی ما» گفت: «یعنی درد» از درون ما آغاز می شود. همه مشکلات روحی و درونی و اجتماعی و هنری و قرار است از این به بعد با هشتگ #یعنی_درد اتفاقات تلخ اجتماعی و هنری را با هم بازتاب می‌دهیم.»

صادقی افزود: «در آلبوم جدیدم همه را غافلگیر می کنم و اتفاقاتی در این آلبوم هست که تلگنری پردرد و عمیق برای همه ماست.»

صادقی درباره همکارانش در این آلبوم نیز گفت: «تنظیم کننده ها و موزیسین های زیادی رد این آلبوم با من همکاری کرده اند و به مرور همکارانم در این آلبوم را معرفی خواهم کرد.»رضا صادقی همچنین رز گذشته با انتشار متنی کوتاه در صفحه شخصی خود با مخاطب قرار دادن شهدا و ایثارگران ایران اسلامی گفت: ممنون که امروز همه دخترم و فرزندان این سرزمین با آرامش در پارک و کوچه‌ها خندان و سرخوش قدم برمیدارند و نگران این نیستند که یک غریبه الان با اسلحه وحشیانه بالای سرشان باشد.

صادقی که از خواننده های قدیمی حوزه پاپ در کشور است پیش ازاین آلبوم هایی چون «پیرهن مشکی»، «وایسا دنیا»، «دیگه مشکی نمیپوشم»، «همین…» و… را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است و کنسرت های زیادی را نیز در تهران و شهرستان ها روی صحنه برده است.

منبع: موسیقی ما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا