راه حل های کسب جوایز بین المللی به سبک فرهادی/ جایزه یک عمر گربه خوری

هفت راهش.نفتالین: اصغر فرهادی موفق به کسب جایزه یک عمر دستاورد هنری از جشنواره فیلم آنتالیا شد.
با توجه به اهمیت فراوان موفقیت تمام هنرمندان در عرصه های بین المللی مخصوصا این یکی، برای یاری و حمایت ایشان در مسیر بدست آوردن سایر جوایز فرهنگی، پیشنهادهای زیر را تقدیمشان میکنم.

1- جایزه یک عمر دستاورد دینیِ دهلیِ نو

سناریوی پیشنهادی: در این فیلم دو برادر روستایی، در کودکی در اثر نامردی کدخدا از هم جدا شده اند و حالا هر دو بزرگ شده اند. یکی از آنها مالک باغات سیب است و دیگری مالک باغات گلابی. در یک سال بدلیل شیوع آفت، باغ هر دو میوه نمی دهد، هر دو برای بررسی وضعیت در یک روز به اداره جهاد کشاورزی شهرستان میروند. در آنجا بطور کاملا اتفاقی فاحشه ای که از قضا برای هر دو برادر و بقیه کشاورزهای منطقه محترم است در حال انجام کار اداری است. ناگهان هر دو برادر جهت ادای احترام چشمشان به سمت او میچرخد. تا می آید نگاهشان بهم گره بخورد و متوجه خال نایابِ بادمجانی رنگ، روی بینی هم بشوند، تیتراژ می رود. (اسپانسر: خواهر تولیت تاج محل)

2- جایزه یک عمر اخلاق فرهنگیِ وین

سناریوی پیشنهادی: یک توریست خارجی در قطار، بصورت شانسی، از منو، قرمه¬سبزی سفارش می دهد. او با خوردن غذا، عاشق آن می شود. میپرسد این غذاها را چه کسی می پزد؟ میگویند توسط شرکت اتریشی کیترینگ قطار سرو می شود. طرف، پا میشود می رود اتریش با یک دختر اتریشی ازدواج میکند که برایش قرمه سبزی بپزد و تیتراژ. (اسپانسر: مادر ولیعهد تایلند)

3- جایزه فرهنگی صلح جهانی از جشنواره کوالالامپور

مادری به دلیل حمله ی گروهک های تروریستی، فرزند نوازدش را بعد از زایمان در بیمارستان گم میکند. بیست سال بعد مرد جوان که حالا دیگر برای خودش بازاریاب روغن پالمی شده است برای بازاریابی به شیرینی پزی محقر زنی می رود که از قضا همان مادر اوست و متوجه می … تیتراژ می رود. (اسپانسر: مادرزنِ پادشاه مالزی)

4- جایزه ی غذای سالم- زندگی سالم، از سازمان غذا و داروی شانگهای

سناریو پیشنهادی: یک تولید کننده ی کم¬وجدان، که در اثر واردات کالاهای با کیفیت چینی اکنون دیگر ورشکست شده است، تصمیم میگیرد برای جبران زیان خود با باقیمانده سرمایه خود یک رستوران دایر کند. او برای سود بیشتر از گوشت انواع حیوانات خیابانی و بیابانی در طبخ غذا استفاده میکند، یک روز در حال دنبال کردن یک گربه چاق بوده که تیتراژ می رود. (اسپانسر: کوچکترین خواهر ملکه انگلستان)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا