وقتی یک انگلیسی مشهورترین تبهکار آمریکا می‌شود!

به گزارش هفت راه، تام هاردی بازیگر بریتانیایی فیلم‌هایی چون «مد مکس: جاده خشم» و «بازگشته از گور» نقش مشهورترین تبهکار تاریخ آمریکا را بازی خواهد کرد.

هاردی که سال گذشته در فیلم «افسانه» همزمان نقش دو برادر دو قلوی خلافکار را در یک فیلم به خوبی بازی کرده بود، این بار در فیلمی به کارگردانی جاش ترانک نقش آل کاپون بزرگترین تبهکار آمریکا را بازی می‌کند.

در این فیلم که «فونزو»‌ نام دارد جاش ترانک علاوه بر کارگردانی نوشتن فیلمنامه را نیز خود بر عهده دارد. ترانک فیلم‌هایی چون «تاریخچه»‌ و «چهار شگفت‌انگیز» را در کارنامه کاری خود دارد.

داستان این فیلم بر زندگی کاپون در ۴۷ سالگی تمرکز دارد و وضعیت او را پس از ۱۰ سال حبس در زندان به تصویر می‌کشد، در حالی که از بیماری زوال عقل رنج می‌برد و گذشته پر از خشونت و جنایتش بر زندگی‌اش سایه افکنده است.

این پروژه سینمایی که هفته آینده در جریان کنفرانس و بازار فیلم‌های آمریکایی به خریداران معرفی خواهد شد، هم اکنون در مراحل پیش‌تولید قرار دارد.

تام هاردی هم‌اکنون مشغول بازی در فیلم سینمایی «دانکرک» به کارگردانی کریستوفر نولان است. در این فیلم نولان یکی از مشهورترین رویدادهای جنگ‌جهانی دوم را به تصویر می‌کشد.

دیگر پروژه هاردی مینی‌سریال هشت قسمتی «تابو» است که ریدلی اسکات به عنوان تهیه‌کننده در آن حضور دارد.

منبع: خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا