آخرین خبرها از فیلم سینمایی «کلاه قرمزی»

به گزارش هفت راه، هر سال و زمانی که مدت چندان زیادی تا آغاز نوروز باقی نمانده، صحبت هایی مبنی بر پخش شدن و یا نشدن مجموعه عروسکی پرطرفدار «کلاه قرمزی» صورت می گیرد.

البته این صحبت ها در سال‌های گذشته در نهایت به تولید و پخش “کلاه قرمزی” منجر می شد اما در سال ۱۳۹۴ و در آستانه نوروز ۱۳۹۵، این شایعه ها رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت و به دلیل آنچه که نبود بودجه عنوان شد، ” کلاه قرمزی” و دوستانش به دیدار نوروزی با مردم نیامدند.

امسال هم صحبت هایی مبنی بر تولید سری جدیدبرنامه “کلاه قرمزی” برای پخش ازشبکه دو سیما صورت گرفته که اجرایی شدن آن، منوط به موافقت شبکه و در نهایت تأمین اعتبارات لازم برای ساخت این اثر تلویزیونی است.

ایرج طهماسب و حمید جبلی به عنوان نخستین پدید آورندگان مجموعه “کلاه قرمزی” با شناخت درستی که از طیف کودک در جامعه ایرانی دارند وبا بهره گیری مداوم از عنصر خلاقیت، توانسته اند به یکی از ارکان اصلی برنامه های سرگرم کننده نه تنها در ذهن کودکان ، بلکه درذهن بزرگسالان تبدیل شوند.

گفتنی است حمید مدرسی تهیه کننده برنامه کلاه قرمزی چندی پیش در تاریخ ۱۶ خرداد ۹۵ در خصوص فیلم سینمایی کلاه قرمزی گفت: قصد داریم فیلم سینمایی «کلاه قرمزی» را بسازیم، حدود دو سال است که پروانه ساخت آن را گرفته ایم و این روز ها وارد مرحله پیش تولید شده ایم .

وی افزود: تمام دکورها را ساخته ایم، عروسک ها را آماده کرده ایم و اتفاق جدیدی که قرار است در نسخه سینمایی آن بیفتد و برای آن زحمات زیادی کشیده شده این است که در آن یک انیمیشن رئال نیز گنجانده ایم و روی آن بسیار کار کرده ایم.

مدرسی خاطرنشان کرد: در نسخه سینمایی کلاه قرمزی سورپرایزهای بسیاری از جمله بازیگران چهره گرفته تا دکور های متفاوت و جدید داریم که مخاطب را غافلگیر خواهد کرد.

پیش‌بینی می‌شود امسال در صورت نبود کلاه قرمزی در رسانه ملی شاهد احتمال حضور این عروسک دوست داشتنی روی پرده سینما باشیم.

منبع: میزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا