آیا علی مرادخانی با وزارت ارشاد خداحافظی می‌کند؟

به گزارش هفت راه، سیدرضا صالحی‌امیری یازدهم آبان ماه با رای اعتماد مجلس راهی وزارت ارشاد و ساختمان بهارستان شد تا طی چند ماه پایانی دولت یازدهم، سکان فرهنگ و هنر کشور را به دست بگیرد.

بعد از استقرار وزیر جدید، زمزمه‌های مبنی بر تغییرات مدیریتی در وزارت ارشاد شنیده شد و بعد از انتشار این اخبار ضد و نقیض مقامات مسئول اقدام به تکذیب تغییرات تازه در این وزارتخانه کردند.

اما برخی منابع آگاه خداحافظی علی مرادخانی معاون امروز هنری وزیر ارشاد از این مجموعه را قطعی می‌دانند و همچنین از نام‌هایی چون محمدحسین ایمانی‌خوشخو به عنوان جایگزین محتمل او نام می‌برند.

علی مرادخانی در این باره اما با بیان این که نشنیده است وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تغییرات بنیادین این وزارتخانه اظهار نظر کرده باشد، گفته است: «من نیز نمی‌توانم در این باره نظر بدهم زیرا من در وزارتخانه هستم و نظرم من یک طرف قضیه را در برمی‌گیرد. حوزه هنر، حوزه پرکاری است و به زودی جشنواره های مختلف شروع می شوند. صلاح وزیر هر طور که باشد ما تابع آن هستیم. تا به حال در جریان تغییر معاونت‌ها نیستم، البته این موضوع اهمیت زیادی ندارد و کاری که باید انجام شود مهمتر است. بالاخره یک نفر کارها را انجام می‌دهد.»

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا