کلید بلوار شهریار در دستان «عارف»؟/ خیز چهره‌ها به سوی معاونت هنری ارشاد

به گزارش هفت راه، مدت زیادی از آمدن صالحی امیری به وزارت ارشاد و فرهنگ ارشاد اسلامی نمی گذرد و در این بین زمزمه های زیادی مبنی بر تغییر در معاونت هنری شنیده می شود.

آنچه از زمزمه ها مشهود آن است که بالاخره دولت یازدهم در نهایت قصد دارد تا تلاش بیشتری انجام دهد تا دل هنرمندان را به خصوص در تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی بدست آورد و گویا بالاخره علی مرادخانی پس از دوره ناکام مدیریتی خود در معاونت هنری می بایست کوچی اجباری را برگزیند.

همچون سنت ادوار گذشته بار دیگر بازار داغ گزینه های احتمالی داغ است و عده ای از ایمانی خوشخو به عنوان گزینه اصلی جاگزین علی مرادخانی یاد می کنند اما موضوع به همین جا ختم نمی شود.

یکی از کسانی که این روزها کمر همت برای ورود به بلوار شهریار بسته است، مدیرعامل سابقه یک نهاد هنری وابسته به شهرداری تهران است. مجید سرسنگی که سال ها مدیریت خانه هنرمندان را بر عهده داشت این روزها از طریق ارتباط با محمدرضا عارف نماینده اصلاح طلب قصد دارد تا شانس خود را برای رسیدن به آرزوی دیرینه‌اش امتحان کند.

از دیگر اسامی که شنیده می شود تمایلی را برای حضور در معاونت هنری دارند می توان به شهرام گیل آبادی اشاره کرد. حال با وجود اینکه علی مرادخانی معاون فعلی امور هنری وزیر ارشاد درباره جابه‌جایی احتمالی اش گفته است این طبیعی است که با تغییر فرد بالا دستی، اتفاقاتی در زیر مجموعه یک وزارتخانه رخ بدهد و به نظرم اگر تغییراتی در امور هنری وزارت ارشاد رخ دهد، نباید دور از انتظار باشد.

احتمال دارد صالحی امیری وزیری که با هدف جلب رضایت هنرمندان به وزارت ارشاد دولت یازدهم آمده است می تواند تغییری در راستای این هدف ایجاد کند یا اینکه همچون علی جنتی پس از تودیع خود این جمله را خواهد گفت: اگر به گذشته برگردم ممکن است تصمیمات بهتری بگیرم!

منبع: نسیم آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا