راهکارهایی برای ساختن و دیدن سلام بمبئی/ صدا،دوربین،نور؛برقصین!

هفت راه- محمدرضا رضایی: ابزار مورد نیاز برای ساخت فیلم سلام بمبئی:

۱-دو الی سه عدد بازیگر تر گل ور گل و خوشتیپ که البته اگر یکی از آن ها یک خواننده ی مشهور هم باشد که نور علی نور می شود. مهم نیست که این خواننده اصلا بازی بلد است یا نه. همین که باشد کافیست.

۲-یک دستگاه ساحل چند کاره: در این ساحل هم می شود سکانس عاشقانه ساخت، مثلا دختر و پسری که عاشق هم هستند اینجا دنبال هم بدوند. هم می شود سکانس امیدوارانه ساخت، مثلا در غروب ساحل پسر دختر را دلداری دهد. و هم می شود سکانس دلتنگانه ساخت. مثلا دختر که دلتنگ عشقش شده گریه کند و در آن قدم بزند.

۳-گروه رقص محلی هندی برادران راجو: بالاخره فیلم هندی عاشقانه که بدون رقص محلی هندوستان نمی شود. اصلا به آدم نمی چسبد. تازه دختر و پسر می توانند با نگاه کردن به رقص و لبخند زدن، عشقشان را بیشتر به مخاطب القا کنند.

۴-چهار فروند گولاخ: از آن جا که فیلم هندی بدون صحنه ی اکشن از حیّز انتفاع خارج است، حضور چند گولاخ برای کتک زدن شخصیت اصلی فیلم از گروه رقص محلی هم واجب تر است. توصیه می شود در انتخاب این گولاخان نهایت دقت به عمل آید.

۵-چند عدد چماق: برای این که اگر در پایان فیلم احیانا فرد سنگدلی بود که هنوز اشکش در نیامده باشد، بشود او را هم با چشم گریان در حال خروج از سالن دید.

چیز دیگری لازم نیست. اگر شما همین ها را داشته باشید می توانید یک فیلم پر فروش هندی – ایرانی بسازید.

• ابزار مورد نیاز برای دیدن فیلم سلام بمبئی:

۱-دو عدد طناب محکم: برای این که خود را به صندلی ببندید تا هنگام پخش صحنه ی رقص محلی به وجد نیایید و شما را خفت بار از سالن سینما بیرون نیندازند.

۲-یک عدد تیغ: چون بعد از فیلم حتما دلتان می خواهد از دوری عشقتان خود کشی کنید. حتی اگر هیچ عشق انسانی در دنیا نداشته باشید و فقط عاشق سیب زمینی سرخ کرده هم باشید، باز این حس به شما دست خواهد داد.

۳-یک عدد کیسه بوکس: برای این که تمام نفرتتان را از سوراج و برادر کاریشما سر این کیسه ی بوکس خالی کنید و مزاحم سایر افراد حاضر در سالن نشوید.

۴-سه الی چهار عدد تشت: برای این که اشکتان در سینما هدر نرود و بتوانید بعدا آن را پای درختی چیزی بریزید.

۵-چکمه: برای این که بعد از تمام شدن فیلم میزان اشک تماشاچیان آنقدری هست که به زانویتان برسد.

۶-قایق بادی: اگر سالن سینما بزرگ بوده و جمعیت حاضر در سالن زیاد باشند، حتما برای نجات از سیل اشک و خروج از سالن به قایق بادی احتیاج پیدا خواهید کرد.

به نظر ما که همین ها کافیست ولی حالا باز هم محض احتیاط یک جعبه ی کمک های اولیه همراه خود داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا