اطیابی: «ماه گرفتگی» نگاه ملی دارد

کارگردان «ماه گرفتگی» با اشاره به اینکه در این فیلم نگاه ملی حاکم است، توضیح داد با اکران فیلم در جشنواره فجر می‌شود قضاوت درست‌تری درباره آن داشت.

مسعود اطیابی کارگردان فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه فرم شرکت در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پرکرده است، گفت: مدتی پیش یک نسخه از این فیلم را که هنوز صداگذاری و موسیقی آن انجام نشده بود به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارسال کردیم.

وی ادامه داد: مهرداد جلوخانی صداگذاری این پروژه سینمایی را برعهده دارد، علاوه بر آن بهزاد عبدی نیز موسیقی «ماه گرفتگی» را در اکراین ساخته است.

این تهیه‌کننده و کارگردان سینما توضیح داد: حسن نجفی‌منش نیز در حال انجام جلوه‌های ویژه بصری این فیلم است و در صورت انتخاب این فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر، نسخه نهایی فیلم به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارائه می شود.

وی با تاکید بر اینکه نسخه ای از فیلم در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار گرفته است، بیان کرد: هنوز یک سکانس کوچک از فیلمبرداری این فیلم باقی مانده است که به زودی جلوی دوربین می رود. به هرحال مراحل فنی این فیلم با صبر و حوصله در حال طی شدن است و امیدوارم برای حضور در جشنواره فیلم فجر انتخاب شود.

اطیابی در پایان گفت: این فیلم باید در جشنواره فیلم فجر دیده شود، چرا که حرف های بسیاری در مورد آن زده می شود و با نمایش این فیلم همه متوجه می شوند که ما نگاه ملی در این فیلم داریم.

کامبیز دیرباز، فریبا کوثری، سارا خوئینی‌ها، الناز حبیبی، قاسم زارع، شهرام عبدلی و ارسلان قاسمی، بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا