درز اطلاعات شخصی افراد در سایت سینوگرام جشنواره فیلم فجر

سایت سینوگرام که وظیفه ثبت نام مخاطبان برای پیش فروش بلیت های جشنواره فیلم فجر را بر عهده دارد، نه تنها اطلاعات شخصی افراد را منتشر می کند، بلکه با پیغام ظرفیت تکمیل است، مخاطبان را غافلگیر می‌کند.

به گزارش هفت راه، سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به عنوان بزرگ ترین رویداد سینمایی کشور، ظاهرا قرار است امسال بی نظم تر از سال قبل کار خود را شروع کند؛ بی نظمی که کاملا در نحوه فروش آنلاین بلیت ها خود را نشان می دهد؛ چرا که علی رغم اعلام مسئولان جشنواره مبنی بر شروع پیش فروش بلیت ها از ساعت 8 صبح روز جمعه، اول بهمن ماه، ولی به دلیل اختلال در روند سایت سینوگرام ، کمتر کسی موفق به خرید بلیت از این سایت شده است.

سایت سینوگرام که تا ساعت 10 صبح روز گذشته، عملا غیر قابل استفاده بود، از ساعت 11 برای چند ساعتی از دسترس خارج شد تا خیال مخاطبان برای خرید بلیت سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را راحت کند.

البته مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در این زمینه گفت: علت اصلی ایجاد اختلال در سایت فروش بلیت جشنواره فیلم فجر، حجم بالای مراجعه کنندگان بوده است و این مساله باعث به وجود آمدن مشکل در روند ثبت نام و کند شدن روند ثبت نام شده است.

وی ادامه داد: معمولا این اختلال در ساعت های اولیه ثبت نام به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان و تقاضای آن ها برای دریافت بلیت های ایده آل خود به وجود می آید اما ما ضمن عذرخواهی به دلیل به وجود آمدن این اختلال از متقاضیان، شرایطی را به وجود می آوریم که علاقه مندان به دریافت بلیت های جشنواره بدون مشکل پکیج های مورد نظر خود را خریداری کنند.

این در حالی است که مشکل سایت سینوگرام بعد از گذشت 24 ساعت از شروع خرید بلیت ها، همچنان برطرف نشده است و مخاطبان در هنگام ثبت نام در این سایت، با مشکلات زیاد و البته جدیدی روبه رو می شوند، تا جایی که یکی از کاربران هنگام ثبت نام و وارد کردن اطلاعات خود، متوجه مسئله قابل توجهی شد و اینکه سایت نه تنها اطلاعات فرد دیگری رابه جای وی ثبت کرده است، بلکه مشخصات کامل فرد دوم را نیز به طور کامل نشان داده است، مسئله ای که شاید بتوان آن را تا حدودی جزو استثناهای سایت سینوگرام دانست.

قطعا نشان دادن اطلاعات شخصی افراد به دیگران توسط سایت هایی که قرار است روند ثبت نام جشنواره های مهم را بر عهده بگیرند، مسئله نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت، موضوعی که نه تنها مسئولان سایت سینوگرام باید برای این اشتباه پاسخی درخور داشته باشند، بلکه مسئولان سی و پنجمین جشنواره فیلم نیز نیز باید به آن پاسخ دهند.

یکی دیگر از نکات قابل توجه در فروش بلیط های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر این است که زمان خرید بلیت ها در تهران تنها تا دوشنبه 4 بهمن ماه مهلت دارد و قطعا با مشکلاتی که در روند ثبت نام وجود دارد، بسیاری از مخاطبان تهرانی نخواهند توانست نسبت به خرید بلیت ها اقدام کنند؛ با این حال سایت سینوگرام هنگام ثبت نام مخاطبان، پیغام ظرفیت تکمیل است را نشان می دهد، پیغامی که برای بسیاری از مخاطبان که موفق به ثبت نام نشده اند، جای سوال دارد.

از سوی دیگر مسئولان جشنواره فیلم فجر تا این لحظه اعلام نکرده اند که با توجه به مشکلات موجود، زمان خرید تمدید خواهد شد یا خیر و باید منتظر ماند تا ببینیم روند ثبت نام تا چه زمانی با همین روند پیش خواهد رفت و تدبیر مسئولان جشنواره در این زمینه چه خواهد بود.

منبع: نسیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا