پرفروش ترین های این هفته حوزه کتاب

هفته اول بهمن 95، هفته تغییرات اساسی در پرفروش‌های کتاب بود تا جایی که کتاب زندگی‌نامه همایون صنعتی‌زاده با عنوان «از فرانکلین تا لاله‌زار» توانست در میان پرفروش‌ها قرار گیرد، این در حالی است که این کتاب مدت کوتاهی است منتشر شده و و در همین زمان کوتاه توانست در میان پرفروش‌ها قرار گیرد. این اتفاق می‌تواند خبر از یک ماه خوب برای کتابفروش‌ها داشته باشد.

با نگاهی به پرفروش‌های هفته اول بهمن متوجه حرکت نرم بازار کتاب به سمت کتب مرتبط با موضوعات انقلاب اسلامی می‌شویم. کتاب «لحظه‌های انقلاب» اثر سید محمود گلابدره‌ای یکی از کتاب‌هایی است که توانست در میان پرفروش‌ها قرار بگیرد. این در حالی است که این کتاب از سوی طیف خاصی از جامعه به نوعی مورد بی توجهی قرار گرفته زیرا تاب زبان و قلم تند گلابدره‌ای را نداشته‌اند. این کتاب پس از انحلال انتشارات «عصر داستان» با اندکی وقفه از سوی دفتر نشر معارف روانه بازار کتاب شده است.

ردیف عنوان کتاب
پرفروش اول محمد مثل گل بود
پرفروش دوم چگونه یک نماز خوب بخوانیم – سلام بر ابراهیم – کار باید تشکیلاتی باشد
پرفروش سوم نامیرا – از فرانکلین تا لاله‌زار – شازده کوچولو – نفوذ – لحظه‌های انقلاب – رویای نیمه شب

حجت‌الاسلام محسن عباسی ولدی کارشناس و مشاور خانواده یکی از مولفینی است که پیوسته در میان پرفروش‌ها قرار دارد و با کتاب‌های تربیت فرزند و مشاوره ازدواجش بسیار شناخته شده است. «من دیگر ما» یکی از عناوین پرفروش این مولف است که بارها تجدید چاپ شده است. کتاب‌های عباسی‌ولدی از سوی نشر جامعه‌الزهرا روانه بازار کتاب می‌شود.

ردیف عنوان
نویسنده اول حجت‌الاسلام غلامرضا حیدری ابهری
نویسنده دوم حجت‌الاسلام محسن عاسی ولدی
نویسنده سوم آیت‌الله جوادی آملی – حجت‌الاسلام پناهیان – حسین سیدی ساروی – نادر ابراهیمی – جوجو مویز

با توجه به اینکه زمان زیادی تا سالروز شهادت حضرت زهرا(س) نمانده کتاب‌های مرتبط با شهادت این بانوی بزرگ در حال پرفروش شدن است که این نشان از میزان توجه مخاطبان به این کتب دارد.

با نگاهی به نویسنده‌های پرفروش هفته گذشته حضور پررنگ روحانیت در میان پرفروش‌ها را باید نشان از اعتماد جامعه به این طیف دانست و اگر این گروه دست به تالیف در هر زمینه‌ای بزنند مخاطبان اقبال بیشتری نشان می‌دهند.

ردیف عنوان
ناشر اول دفتر نشر معارف
ناشر دوم شهید کاظمی
ناشر سوم سوره مهر – بوستان فدک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا