رونمایی از تیزر جدید «ماجرای نیمروز»

تیزر جدید و متفاوت «ماجرای نیمروز» ساخته محمدحسین مهدویان به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی همزمان با آغاز نمایش این فیلم در س ینماهای مردمی رونمایی شد.

به گزارش هفت راه ،تیزر جدید و متفاوت «ماجرای نیمروز» ساخته محمد حسین مهدویان به تهیه کنندگی سید محمود رضوی همزمان با آغاز نمایش این فیلم در سینماهای مردمی رونمایی شد.

مهدویان سال گذشته با فیلم «ایستاده در غبار» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت و توانست جوایز متعددی را از آن خود کند.

«ماجرای نیمروز» با فیلم قبلی این کارگردان به جهت قصه گو بودن و فضاسازی بسیار متفاوت است و تمام فیلمبرداری آن در تهران و اطراف شهر انجام می شود.

در این فیلم جواد عزتی، احمد مهرانفر، مهرداد صدیقیان، لیندا کیانی، هادی حجازی فر، حسین مهری، مهدی زمین پرداز، امیر حسین هاشمی، احمد قزوینی، محیا دهقانی، سپیده مظاهری، اکبر مددی مهر با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش می پردازند.

زمین پرداز پیش از این در مستند «آخرین روزهای زمستان» در نقش شهید باقری به ایفای نقش پرداخته بود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در محله های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیابان ها و کوچه ها و در پستوی خانه ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟

از عوامل تولید «ماجرای نیمروز» می توان به فیلمنامه: محمد حسین مهدویان و ابراهیم امینی، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری، صدابردار: هادی ساعد محکم، مجری طرح: کامران حجازی، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، جلوه های ویژه: محسن روزبهانی، برنامه ریز: وحید کاشی، دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب الفصول، عکاس: سحاب زری باف، مشاور رسانه ای: بیتا موسوی و تهیه کننده: سید محمود رضوی اشاره کرد.

«ماجرای نیمروز» محصول موسسه سیمای مهر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا