جواد عزتی:خوشحالم «ماجرای نیمروز» طرفداران زیادی پیدا کرده است

بازیگر فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» با ابراز خوشحالی از بازی در این فیلم، گفت: خوشحالم که آنقدر این فیلم بین مردم و هنرمندان طرفدار پیدا کرده و امیدوارم از نامزدهای سیمرغ شود.

به گزارش هفت راه، جواد عزتی، هنرمند تلویزیون و سینما و هنرپیشه فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» در حاشیه حضور خود در جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران به فارس گفت: متأسفانه هنوز فرصت نکردم فیلمی را در جشنواره ببینم چرا که بر سر فیلمبرداری فیلم تازه ام بودیم.

وی در ادامه افزود: من فیلمنامه «ماجرای نیمروز» را خیلی دوست داشتم نقش خودم را هم دوست دارم امیدوارم که این فیلم شانس های زیادی برای دریافت سیمرغ برای گروه داشته باشد.

عزتی با تأکید بر اینکه امیدوار است سیمرغ را عوامل فیلم دریافت کند، افزود: درباره نقش خودم اما ترجیح می دهم که مردم قضاوت کنند و نظر بدهند اما به هرحال خوشحالم از اینکه در این فیلم بازی کردم و خوشحال تر از اینکه آنقدر این فیلم مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

این هنرپیشه فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» گفت: پس از این فیلم سر یک کار دیگر رفتم و ترجیح میدهم که درباره آن صحبت نکنم و در همین یکی ـ دو روز موضوع فیلم خبری می شود و خود عوامل آن را اعلام کنند بهتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا