«خوب بد جلف» در 2 روز به فروش 380 میلیون رسید

آغاز اکران فیلم کمدی «خوب بد جلف» از روز چهارشنبه روزهای پر رونقی را برای سالن‌های سینما رقم زد.

به گزارش فارس، با اکران فیلم «خوب بد جلف» سینماها جان تازه گرفتند و روزهای اواخر بهمن ماه مانند سال گذشته روزهای پررونق سینمای ایران است.

مختاری مدیر پخش هدایت فیلم در گفت و گو با فارس از اقبال مخاطب در روزها اول اکران «خوب بد جلف» ابراز رضایت کردو گفت: فیلم شروع خوبی در تهران و برخی از شهرستانها که اکران شده است دارد. چهارشنبه با فروش 105 میلیون تومان و شب گذشته با فروش 190 میلیون تومان در تهران روبرو شدیم. این فیلم در شهرستان ها هم با اقبال خوبی مواجه شد در 10 سالن شهرستان به فروش 85 میلیون تومان رسید. فروش کل فیلم ظرف دو روز 380 میلیون تومان بود.

علی سرتیپی مدیر دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم «هفت ماهگی» بعد از جشنواره باز هم توانست نظر مخاطب را جلب کند و هم اینک با فروش 2 میلیاردو 500 میلیون مواجه شد. فیلم «سلام بمبئی» هم با فروش 14 میلیارد و 50 میلیون تومان روبرو شد.

فیاض هوشیار مدیر دفتر پخش سیمای مهر درباره فروش «خانه ای در خیابان چهل و یکم» گفت: فیلم در شهرستان ها به فروش 205 میلیون تومان رسید. در شهرستان ها این فیلم 15 سالن در اختیاردارد برخی از شهرها هم در نوبت اکران فیلم هستند که در هفته جاری پخش آن در برخی سالن های شهرستان آغاز می‌شود. فیلم در تهران به فروش 610 میلیون تومان در 12 سالن سینما دست یافت .

وی ادامه داد: زمان اکران فیلم متاسفانه نامناسب بود و فیلم تنها با 5 سالن کار خود را آغاز کرد که در حق فیلم اجحاف شد هم اینک با این شرایط ، فروش فیلم به 815 میلیون تومان رسیده است.

دفتر پخش قاب آسمان فروش فیلم «ماحی» را ظرف 3 روز فروش 40 میلیون تومان در تهران و دو شهرستان که یکی از انها مشهد است اعلام کرد.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فیلم های این دفتر پخش گفت: فیلم «وارونگی» به فروش 830 میلیون تومان رسید و «گیتا» به فروش 470 میلیون تومان دست یافت.

وی درباره ادامه اکران «مشکل گیتی» گفت: فیلم در شهرستان ها به اکران خود ادامه می دهد و به فروش 980 میلیون تومان رسید.

دفتر پخش حوزه هنری آمار فروش فیلم های این دفتر را اینگونه اعلام کرد: فروش فیلم «مبارک» در تهران به 51 میلیون و 800 هزار تومان رسید و «جشن تولد» به فروش 1 میلیون و 400 هزار تومان ظرف روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا