فیلمهای آخر هفته تلویزیون

آخرین هفته سال ۹۵، تلویزیون میزبان ۲۷ فیلم سینمایی خواهد بود. از جمله این فیلم‌ها می‌توان به «دوفلین» با بازی رابرت دنیرو و انیمیشن «در جستجوی دُری» اشاره کرد.

به گزارش هفت راه، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «سرآشپز»، «دور دنیا در 50 سال»، «یک روز خوب»، «پیش به سوی کوه اسرارآمیز»، «متولد سی‌ام اسفند»، «روز پاکسازی»، «دختری به نام ایران»، «خانه‌ای کنار ابرها»،«دوندگان»، «دوفلین»، «تبانی»، «روز گنجشک‌ها»، «داستان اسباب بازی 1»، «یک روز سخت»، «قتل از فاصله نزدیک»، «پولکی»، «دردسر طلایی»، «در جستجوی دری»، «تعطیلات دوست‌داشتنی»، «مریم و میتیل»، «فرشته‌ها باهم می‌آیند»، «لیمو ترش»، «چک»، «سریع‌ترین سرخ‌پوست دنیا»، «بزرگ مربی کوچک»، «آنخن» و «کیت و لئوپولد» پنج‌شنبه و جمعه26 و 27 اسفندماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «سرآشپز» به کارگردانی «جان ولز»، جمعه 27 اسفندماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: «آدام جونز» سرآشپز بااستعدادی است که پس از ترک اعتیاد به مواد مخدر تصمیم می‌گیرد به دنیای آشپزی بازگردد و ستاره سوم خود را دریافت کند! او به رستوران دوستش «تونی» می‌رود و او را مجبور می‌کند تا در آشپزخانه‌اش به او فرصتی دوباره دهد. «تونی» با اکراه این موضوع را می‌پذیرد و «آدام» از چند آشپز دیگر از جمله زنی به نام «هلن» که در کار آشپزی استعداد دارند؛ دعوت می‌کند تا به او بپیوندند.

«آدام» با تمام انرژی کارش را آغاز می‌کند و برای رسیدن به یک منوی جدید و منحصر به فرد شروع به پرسه‌زنی در شهر و تست کردن انواع غذاها می‌کند. او عاقبت منوی خود را تهیه کرده و مراسمی جهت شروع کارش ترتیب می‌دهد. غذاها در مراسم افتتاحیه به‌خوبی سرو نمی‌شود و همه چیز بهم می‌ریزد! «آدام» با دعوا و داد و بیداد «هلن» را اخراج می‌کند….

در این فیلم سینمایی «بردلی کوپر»، «سیئنا میلر» و «دنیل برول» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

 انیمیشن سینمایی «دور دنیا در 50 سال» به کارگردانی «بن استاسن»، پنج‌شنبه 26 اسفندماه ساعت ‌‌8 صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود. داستان از زبان یک لاک‌پشت به نام «سامی» روایت می‌شود که پنجاه سال پیش در یک جزیره به دنیا آمده است. او روی تخته چوبی در دریا با لاک‌پشت کوچکی به نام «ری» آشنا و همسفر می‌شود. آنها سال‌ها در کنار هم زندگی می‌کنند و همیشه رویای سفر به جزیر‌ۀ لاک‌پشت‌ها را دارند! روزی در اقیانوس، یک کشتی ماهی‌گیری «سامی» را همراه با ماهی‌ها به دام می‌اندازد و دو دوست را از هم جدا می‌کند.

فیلم تلویزیونی «یک روز خوب» به کارگردانی «مصطفی خانلقی»، جمعه 27 اسفندماه ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی «شمسی فضل‌الهی» و «حمید ابراهیمی» خواهیم دید: «زهره» دختر کوچکی است که قصد دارد با همکاری دوستانش برای مادر هدیه بخرد.

فیلم سینمایی «پیش به سوی کوه اسرارآمیز» به کارگردانی «اندی فیک‌من»، جمعه 27 اسفندماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی «دیان جانسون» و «جک برونو» خواهیم دید: یک راننده تاکسی روزی توسط دختری و دو مسافر فضایی، به کلبه‌ای قدیمی در بیرون از شهر کشانده می‌شود و طی این موضوع ماجراهای عجیب و غریبی برای او به وقوع می‌پیوندد.

شبکه سه سیما

 فیلم تلویزیونی «متولد سی‌ام اسفند» به کارگردانی «حمید نعمت‌اله»، پنج‌شنبه 26 اسفندماه ماه ساعت 9 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این تله‌‌فیلم داستان سه خانم مسن به‌نام‌های «محمدی»، «جواهری» و «باقی» است که دوستی دیرینه با هم دارند و برای عیادت از یکی از اقوام خانم «محمدی» مجبور می‌شوند بعد از سفر به «شیراز»، به شهر «شاهرود» سفر کنند. آنها به عیادت مریض می‌روند. بازیگران این فیلم تلویزیونی «ثریا قاسمی»، «آزیتا لاچینی» و «پوراندخت مهیمن» هستند.

فیلم سینمایی «روز پاکسازی» به کارگردانی «متیو نینابر»، پنج‌شنبه 26 اسفندماه ماه ساعت 15 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی «آلیسون بوسنر» و «جاناه کیتزمن» خواهیم دید: در کشور «کانادا» ویروس مرگباری پخش شده که جان تعداد زیادی از مردم را گرفته است. سناتور «کِلِر» با همکاری پلیس جوانی به نام «جکسون» قصد دارد این ویروس را از بین ببرد و با کمک پادزهری که ساخته شده، مردم را از مرگ نجات دهند! «جکسون» به «امیلی» دختر سناتور علاقه‌مند می‌شود و تصمیم می‌گیرند با یکدیگر ازدواج کنند. اما در همین‌حال «جکسون» متوجه می‌شود که سناتور به‌عنوان کسی که در دستگاه دولت نفوذ دارد، قصد دارد با تعدادی از نیروهای سازمان اطلاعات ویروس را در کل کشور پراکنده کنند تا بتوانند از طریق پادزهرش تجارت سودآوری را نصیب خود کنند! «جکسون» ناچار می‌شود.

فیلم تلویزیونی «دختری به نام ایران» به کارگردانی «علی کرامتی»، جمعه 27 اسفندماه ساعت 9:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: «فرامرز» که سیسال پیش یک بوکسور معروف و حرفه‌ای بود به‌خاطر شهرت و ثروت،  نامزدش «ایران» که خواهر دوستش «بهرام» بود؛ را ترک و به «کویت» سفر می‌کند! حالا بعد از سیسال به خاطر تومور مغزی برای ملاقات با دکتر «سمیعی» به ایران بازمیگردد و با کمک پسر خواهرش «سینا» تصمیم میگیرد تا به شمال رفته و «بهرام» را پیدا کند. «ایرج نوذری»، «علی اوسیوند» و «کاوه خداشناس» بازیگران این تله‌فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «خانه‌ای کنار ابرها» به کارگردانی «سیدجلال دهقانی اشکذری»، جمعه 27 اسفندماه ساعت 14 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. داستان این فیلم در دهه 60 می‌گذرد و درباره آشنایی دو جوان با مادر شهیدی است که در روند زندگی این دو تاثیرگذار خواهد بود. بازیگران این فیلم «نگار عابدی»، «حامد کمیلی» و  «هدایت هاشمی» هستند.

فیلم سینمایی «دوندگان» به کارگردانی «دنیل بن مایر»، جمعه 27 اسفندماه ساعت 19:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان آمده است: «کم» به عنوان یک پیام‌رسان دوچرخه‌ای در نیویورک مشغول فعالیت است. او مبلغ 15 هزار دلار به شخصی در محله چینی‌ها بدهکار است. زمانی‌که «کم» با دوچرخه‌اش در خیابان مشغول انجام وظیفه است، با دختری «پارکورکار» به نام «نیکی» برخورد می‌کند و همین برخورد اولیه باعث عاشق شدن «کم» و ورود او به سمت ورزش «پارکور» می‌شود! «نیکی» برادری به نام «دیلان» دارد. آنها والدین خود را از دست داده‌اند و به خاطر فشارهای مالی زندگی در باندی به رهبری «میلر» دست به سرقت می‌زنند! «میلر» وقتی از توانایی‌ها و هوش «کم» خبردار می‌شود، او را در گروه می‌پذیرد. بازیگرانی چون «تیلور لاتنر»، «آدام رینر»، «ماری آوگروپلوس» و «رافی گاورن» در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

شبکه چهار سیما

 فیلم سینمایی «دوفلین» به کارگردانی «پائول ویتز»، پنج‌شنبه 26 اسفندماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: پسری به نام «نیک فلین» بعد از هجده‌سال دوری از پدرش به سراغ او می‌رود اما پدر علاقه‌ای به ملاقات او ندارد! پدر سال‌ها پیش به نویسندگی علاقه داشته و همه زندگی‌اش را در این راه گذاشته اما موفق نشده است. او حتی خانواده و همسرش را به همین دلیل از دست داده است. پسر وقتی با برخورد سرد پدر روبرو می‌شود؛ به‌صورت داوطلبانه به سراغ کار در یک گرمخانه می‌رود! در همین موقعیت پدر هم خانه‌اش را از دست می‌دهد و ناخواسته به همان گرمخانه مراجعه می‌کند. «روبرت دنیرو» و «جولین مور» در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «تبانی» به کارگردانی «پل نیومن»، جمعه 27 اسفندماه ساعت 21:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم با «هنری فوندا» و «پل نیومن» بازی آمده است: در روستایی دورافتاده؛ خانواده‌هایی که از راه چوب‌بری امرار معاش می‌نمایند؛ با مشکلات و قوانین دشواری که در حرفه‌شان به وجود می‌آید؛ تصمیم به اعتصاب گرفته، دست از کار می‌کشند. در این میان خانواده ای که به تازگی فرزند دور‌افتاده‌شان به آنها می‌پیوندد؛ عزمشان را جزم می‌کنند؛ تا به سختی کار کرده به قرار دادشان متعهد باشند! آنها به شدت توسط همسایگان مورد لعن و نفرین قرار گرفته مجبور می‌شوند به تنهایی به کارشان ادامه دهند. در ادامه خطری رخ می‌دهد و دو تن از اعضای خانواده جان خود را از دست می‌دهند.

شبکه پنج سیما

 فیلم تلویزیونی «روز گنجشک‌ها» به کارگردانی «سعید صادقی» و «احمدرضا رافعی بروجنی»، پنج‌شنبه 26 اسفندماه ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. در خلاصه فیلم آمده است: «رحیم» و دوستش «ناصر» هر روز برای زدن گنجشک‌ها می‌روند ولی سر سهم، با هم دعوا می‌کنند و «رحیم» کیسه کنجشک‌ها را برداشته و به یک کارگاه سفالگری که یک خواهر و برادر در آن کار می‌کنند؛ می‌رود و پنهان می‌شود! موقع بیرون آمدن از کارگاه یک کوزه نقاشی شده را می‌شکند. صاحب مغازه می‌خواهد پولش را از او بگیرد اما «رحیم» می‌گوید که تکه‌های شکسته شده را بهم می‌چسباند و تا فردا وقت می‌گیرد. او به خانه رفته و تکه‌ها را بهم می‌چسباند ولی یک تکه از کوزه نیست. در این فیلم تلویزیونی؛ «علیرضا محسنی‌فر»، «محمد حسین میرفندرسکی» و «سید مصطفی سلیمانی» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «داستان اسباب بازی 1» به کارگردانی «جان لستر»، جمعه 27 اسفندماه ساعت 9 از شبکه پنج پخش می شود. داستان این فیلم درباره «اندی» پسر بچه‌ای شش ساله است که اسباب بازی‌هایش را خیلی دوست دارد. اما دانستن این موضوع که اسباب بازی‌ها زنده می‌شوند کمی عجیب به‌ نظر می‌رسد! «وودی»، گاوچرانی قدیمی و اسباب بازی مورد علاقه «اندی»، رهبر تمامی اسباب بازی‌ها در اتاق «اندی» است. «تام هنکس»، «تیم آلن»، «دان ریکلس»، «جیم وارنی» و «والاس شاون» بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «یک روز سخت» به کارگردانی «سئونگ هون کیم»، جمعه 27 اسفندماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود. در این فیلم با بازی «لی سون کیون» خواهیم دید: «جئون سو» که یک کارآگاه پلیس است در یک شب بارانی با عابری تصادف کرده و به تصور اینکه تصادف منجر به مرگ عابر شده جنازه او را مخفی می‌کند! روز بعد تماس‌های مشکوکی به او شده و شخصی مدعی می‌شود که شاهد تصادف بوده و در صورتی که جنازه را به او تحویل ندهد به پلیس اطلاع خواهد داد. «جئون سو» طی اتفاقات متوجه می‌شود شخصی که با او تماس گرفته نیز یک پلیس فاسد است که با توقیف غیر قانونی مواد مخدر، دوباره مواد را در بازار توزیع می‌کند و کسی که «جئون سو» در شب بارانی با او تصادف کرده در واقع یکی از رقبای او در توزیع مواد مخدر بوده و قبل از تصادف نیز با گلوله کشته شده است.

فیلم سینمایی «قتل از فاصله نزدیک» به کارگردانی «فرد کاوایه»، جمعه 27 اسفندماه ساعت 20:30 از شبکه پنج پخش می‌شود. در خلاصه داستان با نقش‌آفرینی «گیلس للوچه»، «رشدی زم» و «النا آنایا» آمده است: «هوگو سارته» طی یک تعقیب و گریز با یک موتور تصادف می‌کند و به شدت مجروح می‌شود. در بیمارستان فردی ناشناس قصد قتل وی را با قطع دستگاه تنفسی‌اش دارد که «ساموئل پی یر» دستیار پرستار سر می‌رسد و او را از مرگ نجات می‌دهد! اما همان‌شب در منزل «ساموئل» او مورد ضرب و جرح قرار می‌گیرد و همسر باردارش «نادیا» ربوده می‌شود.

شبکه شما

 فیلم تلویزیونی «پولکی» به کارگردانی «حسین تبریزی»، پنج‌شنبه 26 اسفندماه ساعت 13:30 از شبکـه شما پخش خواهد شد. فیلم «پولکی» داستان «عزت» تنها سرپرست خانواده را روایت می‌کند که بعد از مرگ پدر قرار است؛ شغل سنتی ساخت «پولکی» را ادامه دهد اما به دلایلی وارد بازار ارز می‌شود! او در این کار ورشکست می‌شود اما در این میان روح پدرش به کمکش می‌آید. در فیلم تلویزیونی «پولکی»؛ «سیاوش طهمورث»، «محمد ابراهیمی»، «سولماز آقمقانی» و «مینا دلشاد» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «دردسر طلایی» به کارگردانی «سید محمدرضا ممتاز»، جمعه 27 اسفندماه ساعت 13:30 از شبکـه شما پخش خواهد شد. این فیلم تلویزیونی داستان زندگی «محمود»، فرزند خوانده و شاگرد یکی از طلافروشان معتبر شهر به‌نام «احتشام» را روایت می‌کند. «محمود» عاشق دختری به نام «سحر» شده که؛ پدر دختر رفتگر شهرداری است. در این فیلم تلویزیونی «جهانبخش سلطانی»، «صالح خواجویی»، «رزا حسینی» و «سعید محقق» بازی کرده‌اند.

شبکه کودک

 انیمیشن سینمایی «در جستجوی دری» به کارگردانی «آندرو سانتون»، پنج‌شنبه 26 اسفندماه ساعت 20 از شبکـه کودک پخش خواهد شد. داستان این انیمیشن درباره‌ی «دوری» شخصیت فراموشکار این فیلم است و زمان داستان یک‌سال بعد از پیدا کردن «نمو» و در سواحل «کالیفرنیا» رخ می‌دهد.

فیلم تلویزیونی «تعطیلات دوست‌داشتنی» به کارگردانی «سید وحید حسینی»، جمعه 27 اسفندماه ساعت 22 از شبکـه کودک پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی «مریم سعادت»، «فرید قبادی» و «پریسا رضایی» خواهیم دید: «نیما» و «نوشین» بالاجبار باید تعطیلات خود را نزد دایی «حمید»، سپری کنند. دایی «حمید» در یک هتل جنگلی در شمال کشور کار می‌کند. «نیما» شنیده است که بزبز قندی و بچه‌هایش در این منطقه زندگی می‌کنند! او در پی کشف این راز به جستجو می‌پردازد.

فیلم سینمایی «مریم و میتیل» به کارگردانی «فتحعلی اویسی»، جمعه 27 اسفندماه ساعت 22:30 از شبکـه کودک پخش خواهد شد. در این فیلم سینمایی با بازی «افسانه بایگان» و «حمید جبلی» خواهیم دید: «مریم» دختر شش ساله‌ای که خانواده‌اش را در جنگ از دست داده و در پرورشگاه زندگی می‌کند. «مریم» به «فرشته» که بچه‌اش را از دست داده و در ساختمان روبه‌روی پرورشگاه مسکن دارد؛ علاقه دارد اما «نسرین» و همسرش وی را به فرزندخواندگی قبول می‌کنند، «مریم» هم برای رسیدن «فرشته» از خانه آنها فرار می‌کند.

شبکه افق

 فیلم سینمایی «فرشته‌ها باهم می‌آیند» به کارگردانی «حامد محمدی»، جمعه 27 اسفندماه ساعت 19 از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی «جواد عزتی» و «نازنین بیاتی» خواهید دید: یک روحانی جوان به نام «احمد» با همسرش «لیلا» در حالی با تنگدستی روزگار سپری می‌کنند که هم‌زمان صاحب سه فرزند می‌شوند.

شبکه نمایش

 فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «لیمو ترش»، «چک» و «سریع‌ترین سرخ‌پوست دنیا» پنج‌شنبه 26 اسفندماه ساعت 13، 19، 21 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «بزرگ مربی کوچک»، «آنخن» و «کیت و لئوپولد» جمعه 27 اسفندماه ساعت  17:15، 19 و 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا