اعلام زمان توزیع«شهرزاد ۲»در شبکه خانگی

فصل دوم سریال محبوب و پرمخاطب شهرزاد با ادامه روند فیلمبرداری این اثر از خرداد ماه ۹۶ راهی شبکه خانگی خواهد شد.

این در حالی است که در این فصل از سریال شهرزاد ساخت حسن فتحی بازیگران مطرحی همچون رضا کیانیان، امیر جعفری و رویا نونهالی اضافه شده اند. این در حالی است که یکی از برجسته ترین بازیگران فصل اول شهرزاد یعنی علی نصیریان در نقش بزرگ آقا در فصل دوم حضور نخواهد داشت.

شهرزاد ۲ با حواشی فراوانی از ۱۵ مهرماه ۹۵ و با حضور شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی جلوی دوربین رفت و مخاطبان این اثر امیدوارند فصل دوم به قدرت فصل اول توزیع گردد.

در این میان بود که حواشی مشکلات مالی این سریال به سرعت دامنگیر اثر شده و واکنش اکثر اهالی هنر و برخی عوامل شهرزاد را به همراه داشت. پس از آن مشکل دیسک کمر حسن فتحی باعث شد تا پروژه چند روزی با تعطیلی مواجه شود اما با بهبود وی فیلمبرداری اثر از نو آغاز شد. در دومین فصل از این سریال بازیگران اصلی همچون شهاب حسینی، مصطفی زمانی، ترانه علیدوستی، مهدی سلطانی و نسیم ادبی حضور خواهند داشت. پیشتر از این تهیه کننده این سریال درخصوص بازیگران فصل دوم شهرزاد گفته بود: بازیگران اصلی سریال همان شخصیت هایی هستند که در فصل اول حضور داشتند و بنا به مقتضیات داستان بازیگران جدیدی هم به کار اضافه می شوند.

لوکیشن های جدیدتری نیز به کار اضافه خواهند شد که بیشتر خارجی هستند. فیلمبرداری سریال از ۱۵ شهریور آغاز می شود. در حال حاضر فیلمبرداری فصل دوم شهرزاد در حال پیگیری است و عوامل آن از همان روزهای اول فروردین روبه‌روی دوربین ایستاده‌اند تا سریال تا خرداد ماه روانه بازار شود. حال باید دید شهرزاد ۲ با وجود تمام حواشی موجود که گروه سازنده منکر آن می شوند و همچنین حذف و اضافه برخی بازیگران می تواند توفیق فصل اول را از آن خود کند یا نه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا