فیلم جدید ایستوود مشخص شد

کارگردان ۸۶ ساله آمریکایی هنوز واژه ای به نام بازنشستگی را در لغتنامه ذهنش قرار نداده. او به زودی با یک فیلم سینمایی دیگر بر می گردد.

به گزارش هفت راه، کارگردان و بازیگر کهنه کار آمریکایی قرار است به زودی کار بر روی پروژه جدید خودش را آغاز کند. این فیلم اقتباسی از کتاب «قطار 15:17 به پاریس» نوشته آنتونی سدلر، الکس اسکارلاتوس، جفری ای. استرن و اسپنسر استون است. فیلمنامه این اثر را روروتی برایسکال نوشته و قرار است ایستوود شخصا به انتخاب بازیگر بپردازد تا همین امسال کار را کلید بزند.

کارگردان فیلم «گرن تورینو» که چند سالی هست تصمیم گرفته اقتباس از داستان های افراد معمولی، در موقعیت های غیر معمولی را مورد اقتباس قرار دهد، پس از تجربه این کار در «سالی» و «تک تیرانداز آمریکایی» حالا با «قطار 15:17 به پاریس» دوباره سراغ همین قهرمان های معمولی می رود. سدلر، اسکارلاتوس و استون، در آگوست 2015، سوار قطار بروکسل به پاریس شدند. قطاری که در آن یکی از تروریست های داعش، به قصد خرابکاری همسفرشان می شود. اما سه قهرمان آمریکایی داستان جدید ایستوود نمی گذارند ترس بر آنها غلبه کند و جلوی این تروریست را می گیرند. هنوز مشخص نیست این فیلم چه زمانی روی پرده می رود.

نکته جالب توجه در مورد ایستوود که ماه آینده 87 ساله می شود این است که با وجود سن بالا، هنوز دست از تعهد به آرمان های کشورش نکشیده و مشغول ساخت فیلم های استراتژیک و قهرمان محوری است که غرور آمریکایی محور اصلی موضوعات آن است. باید دید آیا کارگردان «عزیز میلیون دلاری» می تواند با اثر جدیدش باز هم به اسکار دست پیدا کند یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا