ورزی:شاید یک سریال اقتباسی برای شبکه خانگی بسازم

محمدرضا ورزی کارگردان جوانی که علاقه‌اش به گونه تاریخی موجب تولید سریال‌هایی نظیر “تبریز در مه”، “عمارت فرنگی” و “سال‌های مشروطه” شده سال گذشته سریال “معمای شاه” را روی پرده داشت؛ سریالی که تقریبا در تمام مدت پخش مواجه بود با واکنش‌های حاشیه برانگیز.

 فرهنگ نیوز نوشت:

محمدرضا ورزی کارگردان جوانی که علاقه اش به گونه تاریخی موجب تولید سریالهایی نظیر «تبریز در مه»، «عمارت فرنگی» و «سالهای مشروطه» شده سال گذشته سریال «معمای شاه» را روی پرده داشت؛ سریالی که تقریبا در تمام مدت پخش مواجه بود با واکنشهای حاشیه برانگیز.

ورزی درباره حال و هوای این روزهایش بیان داشت: بعد از پشت سر گذاشتن تولید سنگین «معمای شاه» مدتیست که استراحت می کنم، فیلمنامه می خوانم و مطالعه می کنم و فیلم می بینم تا ذهنم اندکی آرامش یافته و برای کارهای بعدی آماده شوم.

ورزی در پاسخ به اینکه آیا حواشی «معمای شاه» باعث نخواهد شد که گونه تاریخی را رها کند گفت: ذاتا آدمی نیستم که از حواشی تأثیر بگیرم. من کاری را انجام میدهم که بدان معتقد هستم و حاشیه ها مسیرم را عوض نخواهد کرد.

این کارگردان درباره برنامه های آینده اش و اینکه سینما را برای ادامه کار ترجیح میدهد یا تلویزیون اظهار داشت: باید دید چه فیلمنامه و طرحی سر راهم قرار می گیرد. البته که اگر طرح خوبی باشد دوست دارم کار سینما را تجربه کنم ولی اگر نشد میروم سراغ تلویزیون و اگر هیچ کدام از اینها نشد میروم سراغ مستندسازی که کلی ایده برایش دارم.

محمدرضا ورزی درباره فیلم سینمایی آماده اکرانش «قصه عشق پدرم» به فرهنگ نیوز گفت: فیلم در دستور اکران قرار گرفته و بناست در سال جاری روی پرده برود. «قصه عشق پدرم» محصول بخش خصوصی است و به تهیه کنندگی محمدرضا شریفی نیا تولید شده است و کوشیده ایم با روایتی کاملا دراماتیک سوژه ای متفاوت را سینمایی کنیم.

ورزی با ردّ شایعات مربوط به ممیزی فیلم بیان داشت: «قصه عشق پدرم» داستانی در حاشیه دفاع مقدس را روایت میکند و هیچ ممیزی خاصی هم برای اکران بدان وارد نشده است و نسخه اصلی آن روی پرده خواهد رفت.

محمدرضا ورزی با اشاره به طرحی که برای کار در شبکه خانگی داشته است به فرهنگ نیوز گفت: طرح سریالی را برای شبکه خانگی داشتم در مایه های ملودرام. این سریال اقتباسی بود از رمانی نوشته خودم که زمانی بدم نمی آمد بسازمش اما درگیریهای کاری در سریال سازی برای تلویزیون اجازه ای کار را به من نداد.

ورزی که علاقه ای به افشای نام رمانش نشان نداد، خاطرنشان ساخت: هنوز هم طرح آن سریال جزو الویتهای کاری ام است و اگر شرایطش فراهم شود شاید این سریال را بسازم. سریال از آن دست کارهایی است که فکر می کنم بتواند از همان قسمتهای ابتدایی مخاطب را به خود جلب کند و آن قدر تعلیق برانگیز هست که تا انتها او را به دنبال خود بکشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا