آغاز جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار از ۱۰ تیر ماه

شبکه چهار سیما درایام تابستان امسال مجموعه ای از بهترین فیلم های سینمایی را در قالب جشنواره تابستانه به بینندگان خود عرضه می کند.

به گزارش هفت راه، پخش جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه چهار در ایام تابستان از دهم تیر ماه آغاز و تا 31 شهریور ادامه خواهد داشت؛ و مخاطبان این شبکه در تابستان 96 می توانند به تماشای جذاب‌ترین آثار سینمایی ایران و جهان در ژانرهای مختلف بنشینند.

جشنواره تابستانه فیلم‌های سینمایی شبکه چهار ساعت 10:30 به روی آنتن می‌رود و فیلم ها به صورت هفتگی در یک ژانر سینمایی علمی، تخیلی ، تاریخی، جنگی، وحشت، طنز، کلاسیک، جنایی-پلیسی، زندگی نامه ای و … پخش می شود.

هفته اول جشنواره تابستانی سینمایی شبکه چهار به فیلم های اقتباسی اختصاص یافته است و 47 رونین ، گوژپشت ، مغازه‌ی عتیقه فروشی ، سرقت از برینک و پسر خانواده وینزلو عناوین فیلم هایی هستند که از 10 تا 14 تیر ماه به ترتیب در هفته اول جشنواره تابستانی فیلم های سینمایی شبکه چهار سیما به نمایش در خواهد آمد.

شایان ذکر است برنامه «گیشه» که در روزهای پنجشنبه ساعت 20:30 و جمعه ساعت 21:30 با پخش و تحلیل فیلم های سینمایی به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود در ایام تابستان نیز تقدیم علاقه مندان سینما خواهد شد.

جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه چهار به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما تهیه و آماده پخش می شود و در ایام تابستان از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:30 پخش و ساعت13:30 بازپخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا