تریلر جدیدی از فیلم دانکرک (Dunkirk)

کمتر از سه هفته دیگر فیلم Dunkirk به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. این فیلم، جدیدترین اثر کریستوفر نولان، کارگردان فیلم‌های متفاوتی چون ممنتو (Memento)، پرستیژ (The Prestige)، سه‌گانه شوالیه تاریکی (The Dark Knight)، تلقین (Inception) و بین ستاره‌ای (Interstellar)، است. حال، کمپانی برادران وارنر تریلر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده است. در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از فیلم Dunkirk هستیم و نولان بینندگان را به ماجراجویی جدیدش که این‌بار در جنگ جهانی دوم است، دعوت می‌کند. زمان این تریلر تنها ۶۰ ثانیه است و این ویدیو برای تبلیغ نسخه‌ای از فیلم که با دوربین‌های ۷۰ میلیمتری کمپانی IMAX فیلمبرداری شده، منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

داستان فیلم Dunkirk در مورد نبرد دانکرک در جنگ جهانی دوم است. این نبرد یکی از مشهور‌ترین حوادث جنگ‌ جهانی دوم است که در ماه مه ۱۹۴۰ در منطقه دانکرک فرانسه رخ داد. در این نبرد، بیش از ۴۰۰ هزار سرباز بریتانیایی و نیروهای متفقین در ساحل دانکرک گرفتار شده بودند. این نبرد در نهایت منجر به خروج نیرو‌های محاصره‌شده فرانسوی و متحدین از اروپا شد و علی‌رغم اینکه انگلیس شکست خود را در برابر آلمان رسما اعلام کرد، ولی ۳۳۰ هزار سرباز متحدین توانستند جان سالم به در ببرند. علاوه بر این، اخیرا تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Dunkirk منتشر شده که تمرکز آن روی نبردهای هوایی این فیلم است. نولان برای خلق این تصاویر از جنگنده‌های واقعی اسپیت‌فایر که از زمان جنگ جهانی دوم باقی مانده‌اند، استفاده کرده است.

فیلم Dunkirk برای اکران در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۱۷ (۳۰ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. در این فیلم بازیگرانی چون تام هاردی، مارک رایلنس، هری استایلز، کنت برانا، کیلین مورفی، جیمز دارسی، فیون وایت‌هد، جک لودن و آنرین برنارد حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین نولان کار نوشتن فیلمنامه فیلم Dunkirk را نیز بر عهده داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا