مشتری شبکه قرآن هستم

داریوش ارجمند گفت: شبکه قرآن سیما شبکه‌ای است که مخاطب برای دیدنش دلیلی دارد، این شبکه دوست داشتنی است و من مشتری آن هستم.

به گزارش هفت راه، داریوش ارجمند در برنامه تلاوت‌های درخواستی گفت: شبکه قرآن سیما شبکه‌ای است که مخاطب برای دیدنش دلیلی دارد، برنامه‌های این شبکه دوست داشتنی است و من مشتری آن هستم.

داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با اشاره به علاقمندی‌اش به شنیدن آثار قاریان قرآن گفت: من همه تلاوت‌ها را دوست دارم. حتی وقتی در شبکه قرآن سیما یک کودک قرآن می خواند و شما قرائت او را اصلاح و او را تشویق می‌کنید؛ من لذت می‌برم.

او همچنین افزود: ما موسیقی و ترانه ایرانی و خارجی هم می شنویم اما درباره خاستگاه تلاوت قرآن کریم، احساس می کنم صدای ملکوتی قاریان از همان جایی نشأت می گیرد که قرآن آمده وگرنه نمی تواند بر مخاطب تأثیرگذار باشد. ضمن اینکه من تمام آیات و صدای تمامی قاریان را می‌پسندم اما صدای مصطفی اسماعیل انتخاب من است.

بازیگر نقش مالک اشتر در پاسخ به پرسش مجری برنامه درباره نقشی که در سریال امام علی (ع) بازی کرده بود، گفت: امیدوارم این کارها مورد قبول حق باشد. من تلاش کردم خدمت و عبادتی کرده باشم. خداوند را در نظر داشتم و از او استعانت گرفتم.

وی یادآور شد: ما در سریال امام علی (ع) خواستیم عرض ارادتی کنیم به ایشان و قصد ما پول و شهرت و خودنمایی نبود و قبل از کار در این سریال، ضریح امام رضا (ع) را گرفتم و دعا کردم که در این راه کمکم کنند.

او با یاد کردن از داوود میرباقری کارگردان فیلم امام علی (ع) از تلاش های فرهنگی وی در حوزه سینما و تلویزیون تقدیر کرد.

ارجمند در پاسخ به این که آیا ممکن است نقش ماندگار دیگری به نقش های شما اضافه شود، گفت: این حرفه وابسته به بسیاری فاکتورها است و مانند شعر و ادبیات نیست که به صورت انفرادی خلق شود. امیدوارم دوباره این فرصت برایم ایجاد شود.

لازم به ذکر است؛ برنامه تلاوت درخواستی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ از آنتن شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا