اولین اطلاعات درباره فیلم «بلوند اتمی» با بازی چارلیز ترون

نخستین مجموعه عکس‌های فیلم سینمایی “بلوند اتمی” با بازی “چارلیز ترون” منتشر شد.

“بلوند اتمی” به کارگردانی “دیوید لیچ” ۲۸ ژوئیه ۲۰۱۷ اکران بین المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد. این اثر فیلمی آمریکایی در سبک اکشن مهیج و جاسوسی به نویسندگی کرت جانستاد است که طراحی آن را دیوید لیچ انجام داده است.

این فیلم برگرفته از رمان گرافیکی سردترین شهر، به قلم آنتونی جانستون در سال ۲۰۱۲ است که داستان آن حول محور جاسوسی است که موظف به پیدا کردن لیستی از مأموران دوجانبه است که در حال قاچاق به غرب می‌باشند. یک مامور مخفی سازمان MI6 در دوران جنگ سرد به برلین فرستاده می شود تا تحقیقات خود را درباره مرگ یک مامور آغاز کند و همچنین لیست جاسوسان دو جانبه را بدست بیاورد.

از بازیگران آن می‌توان به شارلیز ترون، جیمز مک‌آووی، جان گودمن، تیل شوایگر، ادی مارسن، سوفیا بوتلا و توبی جونز اشاره کرد.

نخستین نمایش بلوند اتمی در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۱۷ در جشنواره جنوب از جنوب غربی بود و از دیروز توسط فوکس فیچرز اکران هالیوود خود را آغاز کرده است.

ترون چندی پیش با فیلم سریع و خشن ۸ توانست اکران موفقیت آمیزی را در هالیوود تجربه کند. “سریع و خشن ۸ ” به کارگردانی “اف گری” در سومین هفته اکران خود درامریکا با فروشی معادل ۱۹. ۴ میلیون دلار در رتبه نخست باکس آفیس هفتگی ایستاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا