۲ فیلم جدید را در کدام سینماها ببینیم؟

 ۲ فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» و «گذر موقت» از امروز چهارشنبه (11 مردادماه) بر پرده سینماها به نمایش درآمد . یکی با مضمون اجتماعی و دیگری با موضوع کمدی اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان توانست جوایز متعددی را به خود اختصاص دهد و درجشنواره فیلم فجر نیز مورد توجه کارشناسان و مردم قرار گرفت.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده ها دور و بر لونه هاشون جیغ می کشیدن. یکی از بچه ها قسم می خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده …

در این فیلم ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی، حسین شریفی، مسعود چوبین، مهسا هاشمی، راستین عزیزپور، امیرعلی محمودی، ارکین توتونچی، ابوالفضل باشی و پیمان رسولی به ایفای نقش می‌پردازند.

«بیست و یک روز بعد» توسط حوزه هنری پخش می‌شود و از امروز در سالن‌ها ی کورش، آزادی، مگامال، چهارسو، زندگی ، جوان، ایران، ارگ ، پیروزی، سمرقند، بهمن، شاهد ، سپیده، پیام، چهارباغ، سپاهان (اصفهان)، بهمن (قزوین)،فلسطین (شیراز)، هجرت (کرج) به نمایش در می آید.

فیلم سینمایی «گذر موقت» ساخته افشین هاشمی با موضوع مفرح و کمدی بر پرده سینماها اکران شده این فیلم محصول سال 1394 است و داستان دو پیرمرد را روایت می‌کند که در یک شب تصمیم مفرحی می‌گیرند. در این فیلم اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، پانته آ بهرام، شقایق دهقان،شقایق فراهانی، شبنم فرشاد جو به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم در سینماهای کورش، آزادی، مگامال، چارسو، زندگی، ایران، سروش، کیان، گالری سمرقند و شاهد به نمایش درآمده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا