برج تاریک فاتح جدول باکس آفیس

 برج تاریک (The Dark Tower) در دومین روز اکران خود توانست علاقمندان به سینمای فانتزی را بار دیگر به سینما بیاورد و با فروشی معادل ۱۹/۵ میلیون دلار، در صدر جدول فروش آخر هفته قرار بگیرد. برج تاریک فیلمی فانتزی است که نیکلاس آرسل آن را با اقتباس از پرفروش‌ترین رمان استفان کینگ ساخته و  دو بازیگر حرفه‌ای سینمای اکشن، متو مک‌کانهی و ایدریس البا را در جبهه‌ی خیر و شر مقابل هم قرار داده است.

 دانکرک (Dunkirk)

به گزارش فیلم‌نت نیوز، رتبه دوم جدول باکس آفیس به دانکرک (Dunkirk) ساخته کریستوفر نولان تعلق می‌گیرد که در سومین هفته اکران با ۱۷/۶ میلیون دلار در آخر هفته، فروش کل خود را به ۱۳۳ میلیون دلار رساند. نولان در این فیلم برای اولین بار یک واقعه تاریخی را روایت می‌کند اما به سبک و سیاق مختص به خودش

انیمیشن ایموجی (The Emoji Movie)

کمپانی سونی با انیمیشن ایموجی (The Emoji Movie) در ردیف سوم این جدول قرار دارد. طرفداران انیمیشن در دومین آخر هفته که از اکران ایموجی‌ها می‌گذرد فروشی برابر با ۱۲/۳ میلیون دلار را برای این انیمیشن رقم زدند.

سفر دخترانه (Girls Trip)

فیلم کمدی سفر دخترانه (Girls Trip) به کارگردانی ملکوم دی‌لی، در سومین هفته‌ اکران ۱۱/۴ میلیون دلار فروش داشت و در ردیف چهارم جدول فروش آخر هفته قرار گرفت.

آدم‌ربایی (Kidnap)

فیلم مهیج و دلهره‌آور آدم‌ربایی (Kidnap) در اولین آخرهفته اکران خود ۱۰/۲ میلیون دلار فروش داشت. این فیلم داستان مادری با بازی هال بری است که شاهد ربوده شدن فرزندش است و تلاش‌های او برای نجات فرزندش بینندگان زیادی را در آمریکا به سینماها کشاند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا