یک خواننده جوان مجوز گرفت

مهدی جهانی پس از مدت ها انتظار توانست همه مجوزهای لازم برای برگزاری کنسرت و فعالیت رسمی در کشور را بگیرد و نخستین کنسرت این خواننده در تاریخ 18 شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه خواهد رفت.

مهدی جهانی درباره نخستین کنسرت و فعالیت مجازش در کشور در نخستین اظهار نظر رسمی خود گفت: «حس بسیار زیبایی دارم و امیدوارم بتوانم در کشور خودم در بهترین و مقبول ترین حالت برای دوستداران موسیقی بخوانم و این برایم ارزشمند است. همصدا شدن با هموطنانم برای من بهترین اتفاق است و قطعا همیشه بیشترین سعی را دارم که بتوانم بهترین آثار را برای آنها تولید کنم.»

این کنسرت که به تهیه کنندگی «رسول ترابی» و تحت امتیاز موسسه «آوای دوران» برگزار خواهد شد، در دو سانس روی صحنه می‌رود.

رسول ترابی نیز درباره این کنسرت و برنامه ریزی‌های آن اعتقاد دارد: «خدا را شکر که مجوزهای مهدی جهانی صادر شدند و ورویه دفتر موسیقی واقعا رویه ای مثبت و قابل احترام است. ارکستری قوی را تدارک دیده ایم و امیدواریم این اجرا سکوی پرتابی باشد برای این خواننده.»

رسول ترابی افزود: «نسل خواننده‌ها در ایران در حال پوست اندازی است. تمام آثار پرطرفدار مهدی جهانی اجرا خواهند شد و قطعا اجرای قوی ای را در پیش خواهیم داشت. آثار مهدی جهانی در بین مخاطبان موسیقی بسیار پرطرفدارند و قطعا انتخاب از بین آثار این خواننده کار سختی است.»

رسول ترابی درباره آلبوم مهدی جهانی نیز گفت: «آلبوم مهدی جهانی با آثار جدید آماده است و پس از چند اجرای زنده قطعا آلبوم این خواننده هم روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.»

بلیت فروشی کنسرت مهدی جهانی از ساعت 14 امروز (دوشنبه 6 شهریور) آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا