انتصاب مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر

دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در اولین حکمش مدیر روابط عمومی این دوره جشنواره را منصوب کرد.

به گزارش هفت راه، ابراهیم داروغه زاده طی حکمی مسعود نجفی را به عنوان مدیر روابط عمومی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای مسعود نجفی

« با عنایت به تجارب ارزشمند و درایت جنابعالی در حوزه رسانه، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر منصوب می شوید.
فراهم سازی شرایط تعامل نزدیک با اهالی رسانه در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشنواره، رعایت استانداردهای تاکید شده برای حضور رسانه های موثر و پیگیری امور مرتبط با حوزه اطلاع رسانی جشنواره و به خصوص ایجاد جو متناسب با جشن انقلاب اسلامی، مورد انتظار خواهد بود.
توفیق روز افزونتان را در جهت پیشبرد اهداف عالی سینمای شریف ایران، از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

مسعود نجفی خبرنگار و روزنامه نگار با سابقه سینما که در دوره گذشته جشنواره فیلم فجر نیز این مسئولیت را عهده دار بود، متولد ۱۳۵۸ در تهران، دانش آموخته طراحی صنعتی و مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی بوده و از ابتدای دهه ۸۰ همکاری‌اش را با ایسنا به عنوان خبرنگار سینمایی آغاز کرده است.

وی علاوه بر حضور در شورای مدیران جشنواره‌ فیلم فجر در دوره‌های ۳۰ و ۳۱، تا دوره ۳۳ جشنواره فیلم فجر طی ۵ دوره پیاپی سردبیری کاتالوگ این جشنواره را عهده دار بوده و تحقیقات گسترده او درباره این رویداد مهم سینمایی در قالب کتابی با عنوان «مرور ۳۰ دوره جشنواره فیلم فجر» منتشر شده است که به عنوان کتابی مرجع درخصوص جشنواره مورد استفاده قرار می گیرد.

نجفی ضمن همکاری با نشریات و برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی، سردبیری ماهنامه «صداپیشه» را بر عهده داشته است و از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به ساخت مستندهایی چون «قیصر ۴۰ سال بعد»، «مرد آواها»، «حاج کاظم» و سردبیری بیش از ۵۰ کاتالوگ جشنواره سینمایی اشاره کرد.

وی که در سه دوره جشن سینمای ایران به عنوان داور بخش سینمایی حضور داشته، عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و دو دوره دبیر جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی بوده و در حال حاضر مدیریت پردیس سینمایی تماشا و ریاست شورای مرکزی کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران را عهده‌دار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا