فیلم جدید صدرعاملی کلید خورد

پس از پیش تولید یک ماهه، امروز فیلمبرداری «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی همزمان با روز ملی سینما آغاز شد. تهیه کنندگی این فیلم را مسعود ردایی بر عهده دارد و همزمان با آغاز فیلمبرداری، بازیگران این فیلم معرفی شدند.

فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» که پیش‌تر با نام «چشم عروسک» پروانه ساخت گرفته بود، امروز در دانشگاه علم و صنعت مقابل دوربین رفت. براساس برنامه‌ریزی، فیلمبرداری فیلم جدید صدرعاملی تا اوایل آبان ماه در تهران و اصفهان ادامه خواهد داشت.

علی مصفا، بابک حمیدیان، شقایق فراهانی، پدرام شریفی، پانته آ پناهی‌ها، نیلوفر خوش خلق، شیوا خسرومهر، مریم بوبانی و علیرضا استادی بازیگرانی هستند که حضورشان در این فیلم سینمایی قطعی شده است.

روابط عمومی «سال دوم دانشکده من» اعلام کرده به جز این بازیگران، ٢٢ نفر از چهره‌های شناخته نشده نیز در این فیلم برای اولین بار به ایفای نقش می‌پردازند که در این میان سه نفر جزو بازیگران اصلی و مابقی در نقش‌های فرعی مقابل دوربین خواهند رفت.

«سال دوم دانشکده من» به نویسندگی پرویز شهبازی مضمونی اجتماعی دارد. هومن بهمنش فیلمبرداری این فیلم را بر عهده دارد. آخرین ساخته سینمایی صدرعاملی فیلم «در انتظار معجزه» است که در سال ٨٨ روی پرده سینماها رفت.

تجربه مشترک صدرعاملی، شهبازی و ردایی قرار است برای حضور در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده نمایش شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا