«لوگان» اسکاری شد

کمپانی فاکس قرن بیستم رسما «لوگان» را وارد رقابت برای اسکار کرد.

به گزارش هفت راه، کمپانی فاکس قرن بیستم دی وی دی فیلم «لوگان» را برای رای دهندگان آکادمی ارسال کرد تا اولین فیلم اسکار 2018 مشخص شود. «لوگان» نخستین اثری است که امسال برای اعضای آکادمی ارسال می شود تا با دیدن آن نظرشان را اعلام کنند.

این فیلم که در تابستان روی پرده رفت، آخرین اثری است که هیو جکمن در آن نقش ولوورین را ایفا می کند و داستان آن در روزهای آخر این شخصیت معروف مجموعه مردان ایکس اتفاق می افتد. نکته جالب توجه این که فیلم مذکور توانست نظر نسبتا مثبت منتقدان را به خودش جلب کند و فروش بالای 616 میلیون دلاریش نشان می دهد مخاطبان هم با آن ارتباط برقرار کرده اند اما به نظر نمی رسد شانس چندانی برای نامزدی و به تبع آن بردن جایزه اسکار بهترین فیلم سال داشته باشد.

«لوگان» ساخته جیمز منگولد است و در آن هیو جکمن، سر پاتریک استوارت و دافنه کین ایفای نقش می کنند. این تنها فیلم جکمن نیست که امسال می تواند در اسکار شرکت کند. زمزمه ها حاکی از این است که فیلم موزیکال «بزرگ ترین شومن» با بازی او هم قرار است وارد رقابت های اسکار بشود. باید دید آیا این بازیگر محبوب استرالیایی بلاخره موفق به بردن مجسمه طلایی خواهد شد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا