کیت وینسلت بازیگر سری جدید «آواتار»

کیت وینسلت پس از فیلم معروف «تایتانیک» در مجموعه جدید فیلم‌های «آواتار» دوباره مقابل دوربین «جیمز کامرون» می‌رود.

به گزارش هفت راه به نقل از اسکرین، «جیمز کامرون» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: “من و «کیت» از ۲۰ سال پیش و پس از فیلم «تایتانیک» به عنوان یکی از ارزشمندترین کارهای کارنامه سینمایی‌ام در پی یافتن پروژه‌ای برای همکاری بودیم و حالا بی‌صبرانه منتظر حضور او در مجموعه جدید فیلم «آوتار» در نقش «رونال» هستم”.

«کیت وینسلت» بازیگر برنده اسکار که در سال ۱۹۹۷ با حضور در فیلم «تایتانیک» چهره شد، فیلمی که با فروش ۲.۱۸۶ میلیارد دلاری دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما (بدون احتساب تورم) است. وی همچنین قرار است به زودی در فیلم «کوه‌ها بین ما» در نقش مقابل «ادریس آلبا» و همچنین فیلم «واندر ویل» ساخته جدید «وودی آلن» بازی کند.

این بازیگر هالیوودی تاکنون شش بار نامزد جایزه اسکار شده است و یکبار هم در سال ۲۰۰۸ برای فیلم «کتابخوان» این جایزه را به دست آورده است.

«جیمز کامرون» ساخت فیلم «آواتار ۲» را هفته گذشته در کالیفرنیای جنوبی کلید زد و قرار است جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های جدید «آواتار» از تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ در سینماها اکران شود.

قسمت اول فیلم «آواتار» در سال ۲۰۰۹ به سینما آمد و در نهایت با ۲.۷۶ میلیارد دلار، عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را از آن خود کرد و به همراه فیلم «تایتانیک» و «جنگ ستارگان: نیرو بی‌می‌خیزد» تنها فیلم‌هایی هستند که فروشی بیش از ۲ میلیارد دلار داشته‌اند.

در قسمت‌های جدید «آواتار»، «جاش فردمن»، «ریک جافا»، «آماندا سیلور» و«شین سالرنو» به «کمرون» در امر نگارش فیلمنامه یاری می‌دهند.

«کامرون» پیش از این از ساخت همزمان قسمت‌های دوم، سوم، چهارم وپنجم مجموعه فیلم‌های «آواتار» خبر داده بود و قرار است طبق برنامه‌ریزی «آواتار ۳» از تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱، «آواتار ۴» از تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ و «آواتار ۵» نیز از تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ در سینماهای جهان اکران شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا