ملکه رنجبر در بیمارستان بستری شد

ملکه رنجبر به دلیل عارضه قلبی در سی‌سی‌یو بستری شد.

فریبرز ایروانی ـ فرزند این بازیگر پیشکسوت ـ در گفت‌وگویی با ایسنا درباره وضعیت ملکه رنجبر توضیح داد: ایشان چند روزی از درد در ناحیه قفسه سینه رنج می‌بردند که صبح امروز با تشخیص پزشکان آنژیو انجام شد اما متأسفانه نتایجی که انتظار داشتیم شکل نگرفت و وضعیت ایشان نگران‌کننده است.

وی گفت: در حال حاضر بهترین راهی که پزشکان تشخیص داده‌اند عمل قلب باز است اما به دلیل کهولت سن این عمل امکان‌پذیر نیست و نگرانی‌های خودش را دارد.

فرزند ملکه رنجبر در عین حال اظهار کرد: ایشان در حال حاضر در سی‌سی‌یو تحت مراقبت‌های ویژه و در وضعیت هوشیار هستند اما شرایط مساعدی برای گفت‌وگو کردن ندارند.

ایروانی با ابراز ناراحتی از وضعیت بیماری مادرش یادآور شد: تنها دغدغه ایشان مردم است که به آن‌ها خدمت کند. از مردم عزیز می‌خواهم برای سلامتی‌اش دعا کنند تا بهبودی حاصل شود.

ملکه رنجبر مدت‌هاست است از بیماری پارکینسون هم رنج می‌برد.

به گزارش ایسنا، ملکه رنجبر – هنرمند پیشکسوت – متولد سال ۱۳۱۷ در رشت است. او از سن شش سالگی فعالیت هنری خود را شروع کرد. این بازیگر پیشکسوت مدتی است در بستر بیماری به سر می‌برد. «زیر آسمان شهر»، «آشپزباشی»، «سایه روشن» و … از جمله مجموعه‌های تلویزیونی است که ملکه رنجبر در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا