دردسرهای اتهام رسوایی علیه مدیر پخش آمازون

مراسم فرش قرمز درام ‌کمدی «واندر ویل» ساخته جدید وودی آلن که قرار بود امشب همزمان با اختتامیه پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم نیویورک برگزار شود، لغو شد. انجمن فیلم مرکز لینکلن در مقام برگزارکننده این رویداد سینمایی در لغو فرش قرمز «واندر ویل» نقشی نداشته و این تصمیم از سوی استودیو آمازون پخش‌کننده فیلم جدید آلن اتخاذ شده است. به دنبال جنجال رسوایی‌های جنسی هاروی واینستاین تهیه‌کننده بانفوذ هالیوود در یک هفته گذشته، حالا روی پرایس مدیر آمازون در مظان اتهامات اخلاقی و جنسی قرار گرفته است.

«ایندی وایر» گزارش داده مدیر آمازون استودیوز موقتا از مقام خود در این کمپانی تعلیق شده است. اما اتهاماتی که علیه پرایس مطرح شده تنها دلیل لغو فرش قرمز فیلم آلن نبوده و به نظر می‌رسد گذشته پرحاشیه فیلمساز 81 ساله هم در تصمیم اخیر آمازون بی‌تاثیر نبوده است. آلن متهم است که از دختر خوانده‌اش دیلن فارو سوءاستفاده جنسی کرده است.

این کارگردان برنده اسکار جدیدترین ساخته‌اش را با بازی کیت وینسلت، جیم بلوشی، جونو تمپل و جاستین تیمبرلیک مقابل دوربین برده است. وینسلت نقش پیش‌خدمتی به نام «جینی» را در این فیلم که داستانش در سال‌های دهه 1950 رخ می‌دهد ایفا کرده است. منتقدان ضمن تحسین بازی وینسلت، از آن به عنوان یکی از بهترین اجراهای کارنامه این بازیگر انگلیسی یاد کرده‌اند.

آمازون از اظهارنظر رسمی درباره علت لغو مراسم فرش قرمز فیلم آلن خودداری کرده است. همان‌طور که از قبل برنامه‌ریزی شده بود «واندر ویل» امروز (14 اکتبر) راس ساعت شش عصر به وقت محلی در مرکز لینکلن و به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک روی پرده می‌رود و از یکم دسامبر (10 آذر) در سینماها اکران می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا