فیلم و سریال های جدید برای شبکه پنج

“بچه مهندس”، ” هیئت مدیره”، ” زندگی از نو”، ” گرانباری”، “سارقین روح ” فهرست سریال های جدید شبکه پنج سیماست که به زودی در مرحله تولید خواهند گرفت.

به گزارش هفت راه ،شبکه پنج تهران مقدمات تولید 14 سریال جدید را برای مخاطبانش چید. “بچه مهندس” به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی علی غفاری، “هیئت مدیره” به تهیه‌کنندگی مهران رسام و کارگردانی مازیار میری، “زندگی از نو” به تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی علی‌محمد قاسمی، “گرانباری” به تهیه‌کنندگی هومن کبیری و کارگردانی احسان عبدی‌پور و “سارقین روح” به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی و فرهاد نجفی به زودی آماده تصویر برداری می شوند.

گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما، همچنین سریال های “بازگشت”، “پاییز تنهایی”، “روزهای خوش”، “چهره به چهره”، “حکم”، “لاک قرمز” و “شبگرد” را نیز در مرحله نگارش دارد و دو مجموعه “کارگاه شماره 48″، “سپیده” از این دست آثار هستند که متن‌هایش تمام شده است.

این گروه در حال حاضر دو مجموعه تلویزیونی “از یادها رفته” به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان و “پاهای بی‌قرار” به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی منوچهر هادی را در مرحله تولید و تصویربرداری دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا