کارگردان و نویسنده هالیوود متهم به آزار جنسی ۳۸ زن شد

جیمز توبک، نامزد جایزه اسکار در حالی متهم به آزار جنسی ۳۸ زن شده است که تمامی اتهامات را رد کرده و مدعی است از لحاظ بیولوژیکی برای او ناممکن بوده اقدام به توهین کند.

به گزارش هفت راه، این اتهام جنسی در حالی بیان می‌شود که رسوایی جنسی هاروی وینشتاین چندی پیش مطرح شده است. لس‌آنجلس تایمز خبر داده است 38 زن اقدام به متهم کردن تابوک کرده‌اند که در آن 72 اقدام به آزار و تجاوز به آنان در یک دوره مبسوط از دهه هشتاد صورت گرفته است.

توبک متهم به «پرسه‌زنی در خیابان‌های منهتن در جستجوی زنان جذاب، معمولاً در دهه بیست زندگی، گاهی اوقات دختران دانشجو، در مواقعی دبیرستانی» شده است.

گفته شده توباک که برای نوشتن فیلمنامه «باگزی» کاندید دریافت اسکار فیلمنامه اورجینال بوده، به بازیگران جوان مشتاق وعده می‌داده قدرت آن دارد، آنان را تبدیل به ستاره کند.

براساس بازپرسی، ادعا شده است او دختران و زنان را برای ملاقات با خود در اتاق‌های خصوصی به قصد ملاقات یا استماع، با برخوردهای منجر به موارد گناه‌‌آلود اغوا کرده است.

آدرین لاوالی، بازیگر سینما برخورد خود با جیمز تابوک را در اتاق هتلی در سال 2008 تشریح کرده و مدعی آن است نویسنده در تلاش به اعمال افعال جنسی در برابر او بوده است. این بازیگر گفته است «احساس فاحشه بودن را داشتم، یک نومیدی مطلق نسبت به خودم و من سزاوار نقل کردنش برای هر کسی نبودم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا