رسوایی جدید جنسی دیگر هاروی وینشتاین

ناتاشا مالته و آنابلا شیورا، هاروی وینشتاین، تهیه‌کننده مشهور آمریکایی را به تجاوز جنسی متهم کردند. عنوان اتهامهای قبلی این تهیه‌کننده آزار جنسی بوده است.

به گزارش هفت راه به نقل از تسنیم، این اقدام دو بازیگر سینما قدمی رو به جلو در پرونده آزارهای جنسی وینشتاین محسوب می‌شود. به گفته نیویورکر،‌ شیورا وینشتاین را به تجاوز پس از فیلمبرداری «شبی که هرگز ندیدیم» در سال 1993 متهم کرده است. وینشتاین تهیه‌کننده فیلم بود.

همانند داستان‌هایی که دیگر زنان نقل کرده‌اند، وینشتاین بازیگر را به شکل مداوم به خانه‌اش برده و از آنان خواسته دکمه‌های لباس‌هایشان را باز کنند. شیورا گفته است «او مرا به درون تخت هل داد و روی من افتاد. من او را زدم و فریاد کشیدم.»

خانم شیورا مدعی شده است در ادامه وینشتاین به او تجاوز جمسی کرده است و به او گفته «زمان‌سنجی بی‌نظیری دارم.»

پس این حادثه شیورا درمی‌یابد کار کردن برایش مشکل شده است و بسیاری از کارگردانان به او گفته‌اند «شنیده‌ایم تو مشکل‌ساز بودی.» شیورا آن را «ماشین وینشتاین» نامیده است.

شیورا از 1995 به کار بازمی‌گردد و از ترس از دست دادن مجدد کارش از بیان حادثه رخ داده امتناع می‌ورزد.

در مقاله نیویورکر همچنین داریل هانا از تلاش‌های وینشتاین برای ورود به اتاقش در هتل گفته است.

روزنامه گاردین نیز در گزارشی جداگانه از اتهام تجاوز جنسی ناتاشا مالته نوشته است که در هتلی در لندن در 2008 رخ داده است و با آزار او در زمان به دنبال کار گشتن او ادامه پیدا می‌کند.

مالته از اجبار وینشتاین برای ورود به اتاقش پس از مراسم بفتا در فوریه 2008، در هتل ساندرسون گفته و از او خواسته در هتلی لس‌آنجلسی به یک بازی سه‌نفره بپیوندد. وینشتاین با نشان داده فهرستی به مالته مدعی شده است تمام آنان برای فعالیت هنری با او رابطه جنسی برقرار کرده‌اند. مالته مدعی شده پیشنهاد آخرین مغول را رد کرده؛ اما او به اجبار وارد اتاق شده و به او تجاوز کرده؛ با اینکه او از وینشتاین خواهان توقف این عمل بوده است.

مالته می‌گوید بعدها وینشتاین را در هتل پنینسولای لس‌آنجلس ملاقات کرده است تا درباره بازی در فیلم با او صحبت کند؛ اما با پیشنهاد یک بازی سه‌نفره در هتل مواجه می‌شود و آن را رد می‌کند و آمریکا را ترک می‌کند.

این بازیگر گفته است از مردان زیادی در هالیوود آزار دیده است؛ اما تجربه وینشتاین بدترین آنها بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا