بازیگر خانه پوشالی متهم به آزار جنسی شد/ کوین اسپیسی: من یک مرد همجنس‌گرا هستم

کوین اسپیسی که از سوی آنتونی رپ بازیگر سریال تلویزیونی «پیشتازان فضا: اکتشاف» متهم به آزار جنسی شده، با انتشار پستی در صفحه توییترش به این ادعا واکنش نشان داده است.

به گزارش هفت راه، بازیگر «خانه پوشالی» گفته به خاطر نمی‌آورد سال 1986 نسبت به رپ مرتکب رفتار نامناسبی شده باشد اما در صورتی‌که چنین اتفاقی رخ داده، از صمیم قلب عذر می‌خواهد. اسپیسی همچنین اعتراف کرده تصمیم دارد از این به بعد به عنوان یک مرد همجنس‌گرا به زندگی ادامه بدهد و مایل است با این موضوع صادقانه و بی‌پرده برخورد کند.

به گزارش «ورایتی»، رپ بازیگر سینما و تئاتر امریکا تعریف می‌کند سال 1986 در حالی‌که 14 سال بیش‌تر نداشت برای شرکت در مهمانی کوین اسپیسی در آپارتمان نیویورک او حاضر شده بود که از سوی بازیگر برنده اسکار مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفت.

رپ در مصاحبه اخیرش با «بازفید نیوز» گفته بعد از برقراری ارتباط دوستانه با اسپیسی خودش به تنهایی به آپارتمان او مراجعه کرد و تنها فرد غیربزرگسالی بود که در جمع مهمانان اسپیسی حضور داشت. به گفته رپ، او بعد از مدتی حوصله‌اش سر می‌رود و بعد از نیمه شب برای تماشای تلویزیون به اتاق خواب اسپیسی می‌رود که ناگهان متوجه می‌شود هیچ‌کس در آپارتمان او نمانده است. ناگهان اسپیسی که آن زمان 26 ساله بوده وارد اتاق می‌شود و به قصد تعرض به رپ به او نزدیک می‌شود.

چند ساعت بعد از انتشار این مصاحبه جنجال‌ساز از سوی «بازفید»، اسپیسی در صفحه توییترش واکنش نشان داد و نوشت: «از شنیدن این داستان بی‌اندازه وحشت‌زده شدم … این ماجرا مرا ترغیب کرد تا به بیان مسایل دیگری درباره زندگی شخصی‌ام بپردازم. از حالا به بعد، تصمیم دارم به عنوان یک مرد همجنس‌گرا زندگی کنم. دلم می‌خواهد با این موضوع صادقانه و بی‌پرده برخورد کنم و به همین منظور باید ابتدا رفتار خودم را مورد بازبینی و بررسی قرار دهم.»

رپ گفته بعد از ماجرای آن‌شب دیگر هرگز با اسپیسی هم‌کلام نشده اما طی سال‌ها این قضیه را با چندین نفر از دوستان و خانواده‌اش در میان گذاشته است. به گفته این بازیگر 46 ساله، افشا شدن رسوایی‌های هاروی واینستاین به او جسارت داد تا بالاخره درباره این ماجرا با صدای بلند صحبت کند.

رپ همچنین توضیح داده پیش از ماجرای آپارتمان، اسپیسی بعد از دو مرتبه دیدار او و دوست 17 ساله‌اش را به باشگاه شبانه‌ای دعوت کرده بود، در حالی‌که در آن زمان حتی «کم‌سن و سال‌تر از یک نوجوان 14 ساله» به نظر می‌رسید. رپ به خاطر نمی‌آورد اسپیسی پیشنهاد نوشیدن الکل به او و دوستش داده باشد و تنها از آن شب به عنوان «قراری مفرح برای گپ زدن و بیرون گشتن» یاد کرده است.

رپ همچنین در بیانیه‌ای که در اختیار ورایتی قرار داده است یادآور شده: «من به اتکای بسیاری از زنان و مردان شجاعی که در این مدت با صدای بلند حرف زده‌اند ماجرایم را علنی کردم تا نوری کوچک تابانده باشم و به امید این‌که تغییری هر چند کوچک ایجاد کنم، همان‌طور که آنها در حق من این کار را کردند. تمام چیزی که می‌خواستم درباره آن ماجرا تعریف کنم در همان مصاحبه بیان شده و در حال حاضر، حرف بیش‌تری برای گفتن در این‌باره ندارم.»

منبع: آی سینما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا