اوضاع وخیم کوین اسپیسی

بعد از اعلام یک رسوایی جنسی دیگر، این بار علیه کوین اسپیسی در هالیوود، این بازیگر سرشناس هم در وضعیتی مشابه هاروی وینشتاین گرفتار شده است.

به گزارش هفت راه، در روزهای گذشته رسوایی اخلاقی نام های زیادی در کنار هاروی وینشتاین مطرح شد که کوین اسپیسی بازیگر مشهور برنده اسکار آمریکایی فقط یکی از آنها بود. اسپیسی با اعلام این که اصل ماجرا را به خاطر ندارد و بابت آن عذرخواهی می کند گفت که از این به بعد می‌خواهد به عنوان یک مرد همجنس باز زندگی کند. اما اوضاع او در میان همجنس بازان هم اصلا جالب نیست. قشری که با ماسک مظلومیت اعمال شنیعشان را قانونی و اخلاقی می دانند و در سال های اخیر انواع و اقسام حمایت ها را در آمریکا به خودشان جلب کرده اند. تعدادی از همجنس بازان شناخته شده جهان با اعلام این که بعد از رسوایی جنسی وقت اعلام همجحنس بازی نیست عملا عضویت کوین اسپیسی در جامعه خودشان را نذیرفته اند. عده ای از کاربران صفحات مجازی معتقدند کوین اسپیسی آن قدر نقش فرانک آندروود (رئیس جمهور خبیث سریال «خانه پوشالی») را بازی کرده که خودش تبدیل به آندروود شده. آنها معذرت خواهی سریع اسپیسی و همین طور ارجاع دادن او به گذشته پر خطایش که به خاطر مستی اعمال خلاف عرفی مرتکب شده و اکنون از آن شرمگین است را یکی از نشانه های سیاست زده بودن این بازیگر سرشناس عنوان کرده اند. همین طور سابقه نشان داده هرگاه بازیگری اعلام می کند همجنس باز است، آمریکا به شدت او را مورد حمایت قرار می دهد و اعلام این موضوع در این مقطع زمانی توسط کوین اسپیسی هم به عقیده بسیاری از مخاطبین برای جلب همدردی و حمایت و البته به حاشیه فرستادن رسوایی اخلاقیش است.

اوضاع برای بازیگر «زیبایی آمریکایی» به همین جا ختم نمی شود. کمپانی CAA که وظیفه نمایندگی از کوین اسپیسی را بر عهده داشته اعلام کرده که بعد از هشت سال همکاریش با او را به پایان می رساند. استیسی ولف مدیر برنامه های کوین اسپیسی هم از کار خودش استعفا داده و دیگر کارهای وی را انجام نمی دهد. پیش از این هم شرکت نتفلیکس اعلام کرده بود که سریال «خانه پوشالی» پس از فصل ششم دیگر ادامه نخواهد داشت.

جالب است بدانید تا قبل از این رسوایی جنسی کوین اسپیسی به عنوان یکی از بهترین بازیگران آمریکایی بارها موفق به بردن جوایز گوناگون صنعت سرگرمی آمریکا شده بود. او تا کنون دوبار به خاطر فیلم های «زیبایی آمریکایی» و «مظنونین همیشگی» جایزه اسکار را به خودش اختصاص داده و به خاطر سریال «خانه پوشالی» جایزه گلدن گلوب را برده و در امی نامزد بوده است. او که امسال مجری جوایز سالانه تونی هم بود این جایزه را هم که مربوط به صنعت تئاتر آمریکا می باشد برده است. جالب است بدانید کوین اسپیسی دموکرات از جانب دربار بریتانیا نشان افتخار هم دریافت کرده. اما چون بریتانیایی نیست، عنوان «سر» به او تعلق نمی گیرد.

منبع:تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا