تهدید بازیگر نامزد اسکار به افشاگری علیه تهیه‌کننده فاسد

اوما تورمن که در هفت پروژه سینمایی با هاروی واینستین و شرکت میرامکس او همکاری کرده، افشاگری درباره فساد اخلاقی این تهیه‌کننده هالیوودی را به آینده نزدیک و «بهتر شدن احوال» موکول کرد.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از تلگراف، در شرايطي كه تعداد زنان (و مردان) قرباني فساد اخلاقي چهره‌هاي هاليوودي روز به روز و لحظه به لحظه افزايش مي‌يابد، هر كدام از قربانيان داستان و تجربه خود را در اين ماجرا روايت مي‌كنند. يكي از كساني كه انتظار مي‌رفت زودتر از ديگران دست به كار شود، بازيگر 47 ساله آمريكايي بود اما تورمن از زاويه‌اي تازه به بحران اخلاقي هاليوود مي‌نگرد.

او مدتي پيش در نشست رسانه‌اي مربوط به نمايش تازه‌اش در برادوي با تمجيد از رفتار زنان قرباني در افشاي فساد اخلاقي مردان گفت: «من كودك نيستم و ياد گرفته‌ام وقتي هنگام خشم حرف بزنم، خيلي زود از رفتارم پشيمان مي‌شوم. به همين دليل منتظرم كمي از خشم دروني‌ام كم شود و وقتي از نظر ذهني آماده شدم، چيزهايي را كه بايد به زبان مي‌آورم.» اين تهديدي است كه با توجه به ارتباط نزديك تورمن با واينستين بايد جدي‌تر گرفته شود.

در هفته‌هاي اخير بيش از 90 بازيگر زن از جمله ستاره‌هايي چون آسيا آرجنتو، گوينيت پالترو و آنجلينا جولي اتهام‌هاي آزار جنسي به واينستين وارد كرده‌اند. تهيه‌كننده نامدار و فاسد هاليوودي اين روزها از سوي پليس نيويورك، لس‌آنجلس، بورلي‌هيلز و بريتانيا تحت بازجويي قرار گرفته، هر چند خودش تمام اتهام‌ها را رد كرده است. مهم‌ترين نقاط مشترك تورمن با واينستين فيلم‌هاي «پالپ فيكشن» و «بيل را بكش» است.

در هفته‌هاي اخير اتهام فساد جنسي عليه برخي از سرشناس‌ترين چهره‌هاي هاليوودي آشكار و به سرخط خبرها و گزارش‌ها تبديل شده است. كوين اسپيسي و داستين هافمن به دليل چند مورد رفتار زننده جنسي در سال‌هاي گذشته به شدت تحت فشار افكار عمومي هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا