«کیت وینسلت» جایزه بهترین هنرپیشه را دریافت کرد

فیلم «ساعت کارگردان» جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم هالیوود را دریافت کرد و «آنجلینا جولی» برنده جایزه بهترین فیلم خارجی شد.

به گزارش هفت راه، دیشب در رویداد «جایزه فیلم هالیوود» در بِوِرلی هیلتون از «کیت وینسلت»، «گری اولدمن» و «جِیک جیلنهال» تقدیر شد.

«جیمز کوردِن» مجری معروف آمریکایی از «آنجلینا جولی»، «تیموتی کالامت»، «سم راک‌ول»، «الیسون جنی»، «مری جِی بلیج» و «آدام سندلر» تقدیر کرد.

کیت وینسلت بخاطر بازی در فیلم «چرخ عجیب» و الیسون جنی بخاطر بازی در فیلم «من، تونیا» مورد تقدیر قرار گرفتند. وینسلت همچنین بخاطر فیلم «مرز گل و لای» اثر مری جی‌بلیج لوح تقدیر دریافت کرد.

جیک گلن‌هال نیز پس از دریافت لوح تقدیر از هنرپیشه نقش مقابل خود «جف باومن» در فیلم «غریبه» که در حمله تروریستی ماراتن بوستون پاهایش را از دست داده بسیار تقدیر کرد.

سم راکوِل نیز بخاطر نقش مکمل در فیلم «سه بیلبورد بیرون از ایبینگ» و تیموتی کالامت بخاطر فیلم «مرا به نام خود صدا بزن» لوح تقدیر و جایزه دریافت کردند.

فیلم «داستان‌های میه‌روویتز» از آدام سندلر جایزه بهترین فیلم کمدی جشنواره هالیوود را ازآن خود کرد. داستین هافمن هم در این فیلم نقش ایفا کرده که اخیراً نام وی نیز به عنوان اتهامات جدید جنسی در رسانه‌ها پیچیده است.

جایزه بهترین کارگردانی به «جو رایت» برای فیلم «ساعت کارگردان» رسید و «گری اولدمن» هنرپیشه این فیلم جایزه «یک عمر دستاورد هنری» را کسب کرد.

هریسون فرود نیز دیشب در این رویداد حضور داشت و بخاطر فیلم «بلیدرانر 2049» تقدیر شد.

«آنجلینا جولی» نیز جایزه بهترین فیلم خارجی را به خاطر فیلم «اول که آنها پدرم را کشتند» دریافت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا