فروش آثار هنرمندان انقلاب به نفع زلزله‌زدگان

با حضور هنرمندان تراز اول هنرهای تجسمی، کارگاه خلق و فروش آثار هنری به منظور همراهی و کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور در کارگاه اصلی حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش هفت راه، کارگاه خلق و فروش آثار هنری با حضور تعدادی از هنرمندان پیشکسوت و تراز اول هنر انقلاب، به منظور کمک به زلزله‌زدگان شهرها و روستاهای کرمانشاه به همت مرکز تجسمی حوزه هنری و گروه تجسمی بنیاد روایت فتح برگزار می‌شود.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی، مدیر مرکز تجسمی حوزه هنری، در توضیح برگزاری این حراج آثار هنری اظهار کرد: پس از این اتفاق ناگوار و مصائب و مشکلاتی که برای مردم مناطق زلزله‌زده به وجود آمد، تعداد زیادی از هنرمندان برآن شدند تا به نحوی ادای دینی به بازماندگان این حادثه داشته باشند. با توجه به اعلام آمادگی این عزیزان و دغدغه ای که در مجموعه مدیران حوزه هنری و بنیاد روایت فتح در این رابطه وجود داشت، تصمیم گرفته شد تا شرایط برای فروش آثار هنری به نفع کمک به بازماندگان زلزله کرمانشاه فراهم شود و همین‌طور ورک شاپ خلق اثر با حضور برخی از هنرمندان شاخص هنر انقلاب در حوزه هنری برگزار شود.

شجاعی افزود: به این ترتیب ان‌شاءالله روز سه‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ تعدادی از آثار با ارزش هنرمندان انقلاب با حداقل قیمت‌های پایه به مزایده گذاشته خواهد شد و همین‌طور آثار خلق شده در ورک شاپ نیز به همین صورت به فروش گذاشته می‌شوند.

عواید فروش آثار خلق شده دراین کارگاه به صورت کامل برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت. اسامی هنرمندان حاضر در این کارگاه متعاقبا منتشر خواهد شد.

حسن روح‌الامین نقاش برجسته کشورمان اعلام کرده تابلوی «بیت‌الاحزان» خود را در این کارگاه به حراج می‌‌گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا