«خانه پوشالی» ادامه دارد

سران کمپانی نتفلیکس تصمیم گرفته‌اند بعد از تعطیلی ناشی از رسوایی جنسی کوین اسپیسی دوباره تولید فصل آخر سریال را آغاز کنند.

به گزارش هفت راه، بعد از رسوایی اخلاقی کوین اسپیسی اعلام شد که «خانه پوشالی» سریال محبوب شبکه نتفلیکس در فصل ششم خاتمه پیدا می کند. اما گسترش موج اعتراضات به کوین اسپیسی باعث شد تا حتی همین فصل آخر این پروژه هم در هاله ای از ابهام قرار گیرد. چرا که سازندگان اعلام کردند دیگر با بازیگر مشهور آمریکایی سریالشان همکاری نخواهند کرد. اما مشکل این است که اسپیسی خود یکی از تهیه کنندگان «خانه پوشالی» بود. حالا اما به نظر می رسد بالاخره برخی از مشکلات حل شده تا حداقل فصل آخر سریال به سرانجام برسد و پروژه نیمه کاره رها نشود.

پائولین میچلی مسئول بخش تولیدات تلویزیونی مدیا رایتس کپیتال در نامه ای به عوامل سریال از ادامه پروژه خبر داده است. او در این نامه نوشته است که شرکت او در حال مذاکره برای ادامه «خانه پوشالی» با نتفلیکس است. به همین جهت دو هفته اضافه حقوق به تمام کارمندان سریال که این روزها در تعطیلات اجباری هستند پرداخت می شود تا حساب انها تا 8 دسامبر تسویه شده باشد. میچلی همین طور نوشته است با وجود این که به همه اعضای تیم احتیاج دارند اما درک می کند که شاید برخی بخواهند به پروژه های دیگر بروند و نتوانند در ادامه فصل با آنها همکاری کنند.

او همین طور در انتهای نامه قول داده که خبر بعدی در مورد پروژه را تا روز 8 دسامبر اعلام کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا