زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش هفت راه به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد و بر اساس مصوبه این شورا همایون امیرزاده به عنوان سخنگو انتخاب شد.

همایون امیرزاده درباره مصوبات این شورا در نخستین جلسه گفت: این جلسه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و در نخستین گام زمان برگزار ی نمایشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و سرانجام مقرر شد سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه برگزار شود.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه همچنین از انتخاب مهمانان ویژه نمایشگاه کتاب تهران برای سه سال آینده خبر داد و گفت: با توجه به درخواست‌های دریافت شده مهمانان ویژه نمایشگاه برای سه سال آینده مشخص شدند. بر این اساس صربستان به عنوان میهمان ویژه در نمایشگاه سی و یکم حضور خواهد داشت و چین و ژاپن نیز به ترتیب مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران در سال‌های 2019 و 2020 خواهند بود.

وی افزود: همچنین نظر به اهمیت انتخاب شهر مهمان از حوزه ایران فرهنگی، مقرر شد بررسی‌ها و مذاکرات لازم انجام شود و پس از قطعی شدن گزینه‌ها، در جلسه شورای سیاست‌گذاری به تصویب برسد.

امیرزاده در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در مورد مکان برگزاری نمایشگاه نیز گزارشی توسط دبیرخانه نمایشگاه کتاب تهران ارایه شد و بحث و تصمیم‌گیری درباه آن به جلسات آتی شورا موکول شد.

بر اساس این گزارش، نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور سید عباس صالحی، دکترمحسن جوادی، علی اکبر اشعری، امیرمسعود شهرام نیا، محمود آموزگار، مهدی فیروزان، رضا امیرخانی، مهدی اسماعیلی‌راد، محمد حمزه زاده، محمد سلگی، همایون امیرزاده و علی اصغر سید آبادی برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا