نقد تند مجید سعیدی به حضور یک بازیگر زن در عرصه تئاتر

بازیگر سریال نفس گفت: من واقعاً نمی‌فهمم چگونه بازیگر زن مبتدی سینما به تئاتر وارد شده است. ورود این گونه بازیگران باعث خجالت تئاتر است، زیرا این‌ها فقط و فقط به دنبال پول هستند.

به گزارش هفت راه، مجید سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با میزان، در خصوص هدف گیری شبکه‌های ماهواره‌ای بر فرهنگ ایران گفت: متاسفانه شاید برخی مسئولین فرهنگی ندانند اما شبکه‌های ماهواره‌ای با سریال‌هایشان فرهنگ مردم را نشانه گرفته اند. به عنوان مثال در خود ترکیه بی‌بند و باری موجود در سریال‌هایشان وجود ندارد و مشخص است که این آثار صرفاً برای تهاجم فرهنگی و با برنامه ساخته شده است.

وی در همین راستا ادامه داد: خانواده‌ها باید بیش از پیش به موضوع و قصد و نیت این مجموعه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای آگاه باشند، زیرا این آثار بنیان خانواده‌ها را هدف گرفته و به مرور زمان تاثیر خود را می‌گذارد.

وی درباره حضور بی رویه برخی بازیگران در فضای مجازی و ایجاد عمدی حاشیه برای خود تصریح کرد: متاسفانه فضای مجازی از سوی برخی بازیگران کاملاً نادرست درک شده است. من اگر در صفحه اینستاگرام خود عکسی بگذارم حداکثر ۲۰۰۰ لایک می‌خورد، اما تیتر “فلان بازیگر بعد از خوردن پیتزا دل درد گرفت” میلیون‌ها بار بازدید پیدا می‌کند و این نوع حاشیه سازی‌ها متاسفانه ملاک دیده شدن شده است.

بازیگر سریال تلویزیونی “نفس” در همین راستا ادامه داد: این بازیگران با همین راه خودشان را در فضای مجازی مطرح می‌کنند و بعد از آن در آثار بسیاری انتخاب می‌شوند. به عنوان مثال یکی از بازیگران زن که به این حد حاشیه ایجاد کرده در ابتدای راه بازیگری فرق میکروفون و دوربین را نمی‌دانست و بسیار تلاش کردیم که به طرف مقابل خود به عنوان یک بازیگر دیالوگ بگوید و نمی توانست این کار را به شکل ثابت انجام دهد و حالا بعد از این همه سال تیتر می‌زنند که “حرف‌های ناگفته فلانی”! به نظر من این نوع خودنمایی و حضور بسیار خجالت آور است.
نقد تند مجید سعیدی به حضور بازیگر زن به عرصه تئاتر/سریال‌های ماهواره بنیان خانواده‌های ایرانی را هدف گرفته است

وی با نقد حضور برخی بازیگران در عرصه تئاتر خاطرنشان کرد: من واقعاً نمی‌فهمم چگونه این گونه بازیگران به تئاتر وارد می شوند. ورود این افراد در هنر تئاتر باعث خجالت تئاتر است، زیرا این‌ها فقط و فقط به دنبال پول هستند. آن شخصی هم که وی را برای بازی در تئاتر آورده درد پول دارد.

سعیدی حضور نابازیگران را باعث بیکاری بازیگران واقعی خواند و خاطرنشان کرد: این بازیگران و حضور نادرست آن‌ها در سینما باعث شده تا بسیاری از بازیگران بزرگ ما بیکار شوند. از پیشکسوتان سینما بگذریم در بسیاری از دانشکده‌های ایران جوانان با استعدادی حضور دارند. بازیگرانی که با بی‌عدالتی، سالها تلاش نافرجام دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا